En ook ik...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VoXiS

Berichten: 231
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Den Haag

En ook ik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 23:17

ga verhuizen!
Met pijn in m'n hart eigenlijk wel, kheb het namelijk heel erg naar m'n zin op mn huidige stal, maar ja..
Ik ga nu naar een stal waar ze van de zomer dag en nacht naar buiten kunnen/mogen, een stal met een luikje naar buiten, word goed gevoerd, hele mooie buitenbak met een goede bodem, redelijke prijs..

Per wanneer weet ik nog niet helemaal, mag pas per 01-04 weg ivm opzegtermijn, maar ik denk dat ik dan de laatste maand maar dubbel betaal, want ik kan nooit van mn nieuwe stal verlangen dat ze de nieuwe box zo lang vrij houden terwijl er niets voor betaalt word Lachen

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:50

Ik ga ook verhuizen,maar niet van stal Knipoog

Succes en veel plezier op je nieuwe stal!

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 01:18

het is altijd jammer als je weggaat ergen waar je het leuk hebt! maar wel goed dat je aan je paardje denkt! en ik weet zeker dat je het daar ook heel leuk krijgt en dan leer je weer nieuwe mensen kennen, super toch!
allways look on the bright side of life (lalalalaaaaa) Tong uitsteken Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 04:05

Tja als ik iets zou vinden waar mijn paard beter staat dan zou ik ook verhuizen. Maar er is niets in de buurt en och. Karan staat nu goed.

Succes met verhuizen.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:55

Succes met verhuizen en heel veel plezier op de nieuwe stal maar dat zal wel lukken denk ik OK dan!