paard trapt en bijt~!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-01 19:34

Wij hebben dus een manege pony op stal staan en die trapt en bijt bij het poetsen! (Naomi heet ze). als je haar hals poets dan is het goed
maar ga je meer naar achteren dan is het mis! Dan gaat ze knarsetanden enzo. Weten jullie misschien een tip? Ze kan ook heel lief zijn als je met haar hoofd omkloot zoals poetsen enzo dat vind ze niet erg. Heeft iemand misschien een tip? Verward


Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-01 20:36

ja ze is nog maar een half jaartje bij de manege ongeveer. En de eigenaar weet het zelf ook niet. Maar dat eens een fikse mep verkopen helpt niet ook niet met je stem... ZE GAAT MAAR DOOR. Dan is het even gestopt en dan gaat ze weer. En het doet haar niet pijn... en bang... nehhh dat geloof ik niet. Ze heeft ook een periode gehad dat ik alles met haar kon doen poetsen enzo! maar dat was in de zomer toen stond ze ook in de wei.. Ze had ook eens toen kwam ze in de bak en ging gewoon iedereen verot trappen... afgelopen zondag hebben ik en nog een vrouw haar eens onderhanden genomen veel met onze stem en af en toe eens een flinke tik geven (niet met zweep). Toen werd het weer minder. Zondag had ik dus ook op haar gereden nou met rijden is ze harstikke mak alleen met aansingelen kreeg ik bijna een bijt! Nou een fikse tik op d'r neus! Toen ik weer een gaatje... dat ging al weer wat beter. Verder kwa rijden betreft is het een schat van een pony!

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-01 21:13

maar hoe kan ik het nagaan als ik niet weet waar ze wegkomt?

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-01 21:17

En wat betreft een trap onder haar buik geven na 2 sec. begint ze weer..... Ze staat in een stand en niet in een box.

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-01 21:24

ze staat op een manege ze is een brave pony met rijden. Ze had eerst wel een verzorgster maar die durfde er geloof ik ook niet bij in ze schonk er geen aandacht aan! Nu wil ik haar gewooon zeg maar poetsen omdat ze toch in de les moet meelopen en dan moet ze natuurlijk wel gepoetst worden. Tja en haar verzorgen.. ik heb Mike al..

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 15:17

wie zegt dat ik Naomi flink op haar flikker geef...

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 20:51

Citaat:
Op 2001-11-22 20:38, schreef Ton:
Sorry Lutske,
Dit was een reactie van mij, op het commentaar van wjerdo.
Dus niet persoonlijk aan jou.

Groetjes
Ton




Mooi zo Haha! .

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 21:06

ja steef dan kan ik wel aan de gang blijven schoppen..... is dat dan goed?

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 21:26

ja ik zal de volgende keer heel voorzichtig doen als ze echt is mishandelt als ze allen haar been maar optilt roep ik al UUUUU en als ze braaf is zeg ik goedzo BRAAF! en als ze echt begint te trappen dan geef ik haar een KLEIN tikje. Als ze echt zo is mishandelt wil ik het niet alleen nog maar erger maken met slaan en schoppen wie weet wat dat beestje allemaal heeft meegemaakt... Verdrietig En als ik aan haar hoofd zit ofzo of manen trekken dat vind ze niet erg dat vind ze juist heerlijk! Ze staat er dan soms bijna bij te slapen maar hoe meer je naar "achteren" gaat des de gevaarlijker het word.

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-01 13:18

Ton, Wjerdo zegt toch niet dat ik haar verot moet trappen.... Ze geeft mij alleen maar goede tips als ze zich aanstelt.. En Joyce met opzadelen doet ze ook zo Verward .


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Umeo en 27 bezoekers