Ik heb vrijdagavond zomaar 2 'grooms' :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-01 20:20

Vrijdagavond heb ik concours hier in Rijssen, voor het eerst M2. Best wel spannend, want Ameretto is nog zo gehaast af en toe.
Ik krijg nu af en toe wel les van Henk-Jan (eigenaar van de pensiostalling) en sinds die tijd gaat het met sprongen vooruit.

Vanavond was hij zijn zusje les aan het geven (Was ik trouwens nog vergeten te melden, maar zijn zusje is de trotse nieuwe eigenaresse van 'mijn' Daisy!!!! Lachen ) en ik reed er dus bij in.
Af en toe hielp hij mij ook en gaf tips, want Ameretto liep de hele tijd onder me vandaan, hij was niet ontspannen te krijgen.

Ik zag die wedstrijd van vrijdagavond al dus helemaal niet meer zo zitten Frusty .
Toen kwam het idee in mij op om Henk-Jan gewoon te vragen of ie vrijdag wat te doen had. Pling

Dus ik vroeg of ie vrijdagavond al iets van plan was. Was ie niet, dus ik vroeg of hij mij dan wilde helpen met losrijden en wat zei ie: Tuurlijk wil ik dat!!!! Ikke dus helemaal heppie!!! Party!!

Normaal moet ik altijd in mijn eentje losrijden, omdat niemand me kan begeleiden, maar nu komt Henk-Jan mij dus helpen!!! Lachen

Dus vrijdagavond heb ik twee persoontjes die me komen helpen Haha! Ka voor het voorlezen en HJ voor het losrijden!!!!

En nu ben ik heel benieuwd hoe het zal gaan natuurlijk.............

Duimen jullie voor me?? Lachen

_________________
**Stille wateren........vangen geen wind**
(met dank aan Trivial Persuit)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lautje op 2001-11-22 09:19 ]</font>

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 20:26

ik duim voor je en wens je succes ik heb vrijdagavond ook wedstrijd in m1 wil je ook voor mij duimen want het gaat niet zo goed met rijden!!

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-01 20:27

ja hoor ik duim dan ook voor jou!!!
SUCCES!!! Party!!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 20:28

zooo hee dat heb je goed voor elkaar zeg Lachen
nou hopen dat Ameretto nou ook lekker ontspannen loopt tijdens het los rijden en de proef!!
ik zal voor je duimen!

you go girl Lachen Pling