Nieuwe stal wezen kijken!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 22:03

Is dit op een stal naast manege den goubergh? Het klinkt me heel erg bekend..Ben er ook eens wezen kijken.


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 13:17

Elise"]
[quote="KellyenXena schreef:
Is dit op een stal naast manege den goubergh? Het klinkt me heel erg bekend..Ben er ook eens wezen kijken.


Ja hun achterste weiland grenst aan de mesthoop van de Gouhberg Lachen Dus ook echt op loopafstand van paardenpraktijk westbrabant OK dan!

Kom je ook? Haha!
[/quote]

Ja daar ben ik een tijd terug ook wezen kijken voor stalling...Die mensen hebben een houten huis he? Die inloopstal is ook van hout,heel mooi!
Ik ga daar niet staan nee. Inmiddels kan mijn paard op mijn huidige stalling ook op de wei Knipoog
Maar veel plezier hoor! Lekker tegenover het bos!! Geluksvogel!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:33

Super, ik wil ook bos!!
Ik sta dus helemaal aan de andere kant van het bos..Achter de Tolberg (ik weet niet of je dat kent?) tegenover zo'n grote vijver...Als je via de snelweg naar Bergen op Zoom rijdt, kun je de boerderij ook zien.

Bij mijn nichtje is ook een stal vrij,zij staat dus ook recht tegenover het bos.Je loopt een zandstraatje uit en je bent er al.(achter het sterrenbos)Daar is de stalling ook heel goedkoop (100 euro incl) Dus zit een klein beetje te twijfelen..Van de ene kant zit je daar wel super natuurlijk,van de andere kant is er een zadelkamer waar iedereen in en uit kan..Er staat veel familie wat ik dus een nadeel vind..En die boer daar is best oud,dus ik denk dat het niet lang meer gaat duren.Verder zijn ze niet bereidt eens een deken te wisselen en is mijn paard te fel voor die boer.
Dus...Dat feest gaat niet door Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KaasSouffle_, Lugea, Mark0919, SemrushBot, Slmt9 en 27 bezoekers