altijd maar rennen en vliegen, herkennen jullie dat ook

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-01 16:32

Zo tegen 7 uur 's morgens gaat de wekker. Ik hijs mezelf uit bed, de honden gluren me lodderig aan. Ik maan mijn dochter tot haast, opstaan, douchen enz. komt weinig reactie uit de andere kamer.... Zo tegen 7.45 uur zijn we allemaal beneden inclusief de jack russels. Een wandeling met de jack's van ca. 20 min. gauw een boterham achter de kiezen, de tanden gepoetst en richting werk. Tussen de middag snel even thuis de honden uitlaten en dan (op woensdag) de auto in om mijn dochter zo'n 25 km verderop naar de hengstenhouder/paardenhandelaar te brengen waar ze 2x in de week pony's rijdt en helpt. Binnen het uur van mijn middagpauze nog net op tijd weer achter de pc en dan maar weer aardige en lastige klanten te woord staan. Om 17.00 uur spring ik de auto in om dochterlief op te halen, in een run door naar onze eigen pony, rijden stal uitmesten (doe ik dan maar) en dan pas tegen 19.30 thuis, eten koken, de was weg werken afwassen stofzuigen, beesten eten geven, ja dan is het tegen 10.30 uur. Nog gauw een flinke wandeling met de jack's en dan maar weer naar bed. Waar blijft mijn tijd Verward
Maar eigenlijk ben ik best wel gelukkig, al had ik graag een dag van 30 uur gehad, had ik iets meer tijd voor mijzelf...... }> }> Haha!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 17:05

Yep, same here! Ik heb geen kinderen maar 3 knollies komt wel een beetje in de richting he??? Haha!
's morgens om 06:30u mijn bed uit, douchen en aankleden. Om 07:00u de paarden, honden en kat voeren. Binnen 15min zijn ze klaar en gooi ik de pony even buiten en mest ik de stallen in 5min. Daarna ga ik zelf wat eten. Om 07:45 vul ik het water van de paarden nog een keer aan en geef ik hun portie kuilgras en ik zet de pony weer binnen.
Om 08:15 vertrek ik naar mijn werk.
Als ik thuiskom, eerst paarden voeren en dan zelf eten. Om ongeveer 19:30u begin ik met de eerste te rijden en ben dan rond 21:30 klaar met rijden waarna ik de stallen nog een keer mest en de paarden voor het slapen nog een portie kuilgras geef. Dan is het 22:30u voordat ik op de bank kan neerploffen en dan bedenk ik dat ik al vanaf 06:30u op ben en val als een blok in slaap. Mijn vriendje draagt me dan naar boven en voor je het weet gaat de wekker weer...
Gelukkig komt mijn zus mij 2 keer in de week helpen met de paardjes dan houd ik nog een beetje tijd over voor mezelf en het huishouden. Party!!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 19:07

herken ik Lachen

's morgens om 7.30 een schreeuw dat ik moet opstaan, om 8.15 aangekleed vaak lig ik dan nog in me nest Bloos En dan snel haren kammen.
8.00 uur naar de paarden voeren, om 8.25 naar school en daar me gek rennen om op tijd te komen hihihi Lachen

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 19:13

ja, jij hebt een gezin , ik gelukkig nog niet, maar ik heb nu al tijd tekort!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 19:17

pfff blij dat ik geen kids heb waar zou ik dan tijd vandaan moeten halen?
Om 7.00 gaat mijn wekker aankleden eten en om kwart voor 8 naar mijn werk waar ik van 8 tot 12 werk. Dan naar huis en dan eet ik mijn brood bij de comp op zodat ik bij kan bokken. dan weer snel naar mijn werk. als ik terug kom van werken snel eten en dan naar stal. 1 of 2 paarden rijden en tegen half 10 ben ik terug ff bokken en om 22.00 naar bed...

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 19:58

Oh, wat heb ik dan een geluk zeg! : s'morgens kwart voor 7 op dan eten, tv kijken, aankleden enz. enz. om kwart voor 8 - 10 voor 8 stap ik op de fiets om naar school te gaan. Meestal rond 1 uur thuis dan begin ik aan me huiswerk en ben ik binnen een uurtje wel klaar, meestal wel wat langer. En dan...... is het misschien zo rond half 3....... tsja wat zal ik gaan doen...... een verzorgpony heb ik nie (ken ik nie vinden ook Verdrietig ) dus dan ga ik maar weer internetten (bokken!) dan gaan we om 5 uur - half 6 eten.....afwassen en dan nog eff leren meestal zit ik dan rond 7-en weer achter de computer en om 8 uur Gtst kijken en dan douchen daarna ga ik naar bed. In het weekend ga ik dan naar de manege heel de dag. Als het kon zou ik jullie zo wat tijd willen geven hoor!