Eigen smid gespeelt.. :/

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

judithM
Berichten: 1489
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 18:25

Quellian schreef:
Jammer dat je altijd kritiek krijgt hier op bokt, erg vermoeiend...


idd erg vermoeiend en niet eens alleen kritiek over dat ze zelf wat aan de hoeven heeft gedaan maar ook weer eens over dat het diertje niet genoeg beweging krijgt omdat ze op dit moment alleen wat met hem wandeld Verward pfff


judithM
Berichten: 1489
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 19:15

djuno schreef:
Tsongje jonge jonge.......ik word zo langzamerhand behoorlijk "pissed" als ik de laatste tijd zo de opmerkingen lees van sommige bokkers. Je kunt haast geen onderwerp meer lezen of er staat wel een punt van kritiek in. Mekaar onderuit halen is ozo gemakkelijk......djeezus wat moeten jullie een zwaar leven hebben zeg.
Het is toch goed gegaan met die hoeven....of niet dan??? Ze heeft het beest willen helpen doordat 1 ijzer los zat.....en het beestje staat er keurig bij zegt ze. In plaats van dat er nou alleen gereageerd wordt met zoiets van "top ....kan het beestje nu rustig op zijn smid wachten"......NEE HOOR commentaar commentaar en nog eens commentaar. En dan vooral die opmerking over de hoeveelheid beweging Boos! .........je weet niet eens waarover je het hebt of hoe het komt dat ze dat nu zo doet. Als ze een topic opent en met trots het nieuwe stalletje toont waaraan ze keihard heeft gewerkt (en nog werkt) dan komen er amper reacties (tja want daar kon ook geen commentaar op gegeven worden maar een positieve reactie kon er ook niet af). Nu plaatst ze dit onderwerp en HOPPA.....men brandt weer los.
Wil hier duidelijk stellen dat ik niet alle bokkers over 1 kam scheer hoor.
Zo ....dat is eruit.....nu zal ik wel veel commentaar krijgen maar dat zal me totaal worst!!!!!!! Moraal van dit verhaal (en dat is al zo vaak gezegd hier) LAAT EEN IEDER TOCH IN ZIJN WAARDE.


Tjakka Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! OK dan!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, Bielsje, ikkedus, knockout1, Mark0919 en 32 bezoekers