abonnement Penny

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-01 11:54

Ik had een proef abonnement op Penny genomen voor 3 maanden.
Die 3 maanden zijn nu om en nu kreeg ik een acceptgiro met 1e herinnering en of ik dat geld zo snel mogelijk koon overmaken voor het jaarabonnement. Maar dat wil ik helemaal niet!

Volgens mij was ik tot niets verplicht na die 3 maanden, maar nu krijg ik dit weer!!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 11:55

gewoon ff bellen.
Als je het geld niet overmaakt is dat waarschijnlijk gewoon beeindiging van je proef abbonement

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 12:16

Normaal gesproken moet je altijd een maand van tevoren opzeggen (ook bij een proeftermijn). Dit vergeten veel mensen en nemen dan toch het abonnement erbij. Maar goed, ik zou gewoon even bellen dat lost ook veel op.

Succes

_________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Honeybee op 2001-11-21 12:36 ]</font>

Nimber

Berichten: 26553
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 13:34

jep die fout maakte ik ook bij de paardenkrant een proef voor 4 weken (meteen opzeggen nadat je lid bent geworden want een maand opzeg termijn)Ik dacht ook dat het wel vanzelf af zou lopen maar helaas ik kreeg een rekening voor een kwartaal of voor een half jaar mocht kiezen.
rekening betaald en meteen opgezegd.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 22:06

Ik had ook een proefabbo en het ging daarna nog 5 maanden door *LOL* *LOL* *LOL* Terwijl ik maar voor 3 maanden had betaald, nu heb ik een jaarabbo en ik krijg van elke penny 2 Verward Maar ik vind het niet erg Tong uitsteken