Had hij gewoon zijn dag niet?????????

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

Had hij gewoon zijn dag niet?????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 10:00

Maandag ging het zo goed, springen dat hij deed joh, niet normaal. We hadden oefenparcours.
Gister weer gewoon springles. Nou totaal het tegenovergestelde: Voor een stijltje van 60 cm weigerde hij wel 5x Niet te geloven. Hij weigerd anders NOOIT. En na een kwartier stappen en een beetje draf (om op te warmen) was hij al buiten adem, zijn ademhaling was erg snel en zweette hij al op zijn hals. En ik deed nog niets!!

Zou hij gewoon zijn dag niet gehad hebben?
Ik vond het maar vreemd, dit ken ik niet van mijn Knollie


Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 14:26

ja, misschien spierpijn. Goh dat ik daar niet aan gedacht heb. Dat weigeren voor een hindernis is namelijk echt niets voor hem. Ik ga hem vanavond maar niet laten werken. even aan de longe en dan losgooien in de bak. Dank je wel (ik hoop dat het gewoon spierpijn is geweest en dat hij de volgende keer niet meer weigerd, maar daar hou ik nu wel rekening mee)


Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 16:21

Anders heb ik op de maandag gewoon springles maar afgelopen maandag was er oefenparcour (1xpm) En dat was de eerste weer sinds ongeveer een half jaar.
Ik heb hem wel lekker in de springles lopen maar een oefenparcour zal wel meer van hem vergen, denk ik.
Ik hou het wel op spierpijn, en inderdaad ik dacht van maandag ging het lekker en dat gaat het nu weer (niet dus)

Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 12:31

nee ik heb zijn temperatuur niet gemeten. Woensdag heb ik hem losgegooid in de bak. Niets aan de hand. vanavond gewoon weer dressuurles. En ik denk dat ik de dag na de oefenparcousen - springwedstijden maar niet ga rijden, tenminste geen training.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Googlebot, IngeK, Spaansepony, TurboDi en 31 bezoekers