Eindelijk, die luchtzuiger is verhuisd!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 16:46

Ahhh... gelukkig, issie weg? Bij ZH staan de luchtzuigers apart, zodat ze elkaar niet kunnen zien. Je kunt ze wel horen, vooral die ene die naast de poetsplaats staat. Die zuigt lucht op z'n drinkbak, wat een rotgeluid.

Ik was vrijdag bij iemand op stal die een leuk speeltje had gemaakt voor haar paard: een plastic tonnetje (een soort boei) met een gaatje, en in dat tonnetje een buis die je kunt vullen met brokjes. In die buis zit ook weer een gat. Brokjes komen van de buis in het tonnetje en van het tonnetje weer naar buiten, duurt even en je paard heeft wat te spelen. Misschien iets voor Ameretto? Want die bal heeft-ie ook al wel zo'n beetje gezien hè, die hangt er eigenlijk alleen nog maar voor de hond... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 17:01

Is niet bedoeld om op te hangen, maar als een soort 'voetbal' op de grond. Die pony van dat meisje vindt het prachtig! Maar elk paard is verschillend.

Nog duidelijker kan ik het denk ik niet uitleggen. Ik zal dat meisje wel eens vragen waar ze die ton vandaan heeft. Ze had het over een 'kano-tonnetje', maar ik heb geen flauw idee wat dat ding nou met kano's te maken heeft... Verward

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 00:38

Jaaaa Gerrie, DAT is het natuurlijk! Hèhè, slimme ik... Van die grijze tonnetjes met een rood deksel met van die uitsteeksels er aan, waarmee je het deksel stevig vastdraait zodat er geen druppel water naar binnen kan.

Nee Lau, nou je het zegt... Die pony van dat meisje staat op zaagsel, gemengd met een beetje gehakt stro. Daar kan een paard wel brokjes tussen weghalen. Maar tussen lang stro is idd irritant zoeken!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 01:33

Aaaargh... die krengen zijn DUUR! Geen wonder dat dat meisje er zelf een heeft gemaakt...

Tegen verveling lijkt zo'n tonnetje me op zich wel een goede oplossing. Preventief dan. Want het is erg jammer dat luchtzuigers, wevers en kribbenbijters meestal al zo ver heen zijn dat geen enkele afleiding meer helpt om ze van hun verslaving af te brengen. Boos!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Poekkie en 35 bezoekers