Mijn rondje op Nescio

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Mijn rondje op Nescio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 10:05

Gisteren ging ik samen met mijn schoonzusje naar Joyce (Nescio) omdat sanne haar paard gaat rijden.
Eerst ging Joyce er zelf even op en vervolgens ging Sannen (zag er overigens super uit die twee).

Nadat Sanne zich had uitgeleefd mocht ook ik nog even op Nescio. Alles ging goed en ik draafde aan, wat reed dat paard ontzettend lekker zeg.
Na een aantal rondjes te hebben gedraafd dacht ik ik neem hem even terug en ga even stappen. Nou vergeet het maar ik kreeg hem absoluut niet meer uit de draf. Op een gegeven moment dacht Nescio, ik ga lekker galopperen. Nou oke tot nu toe ging het nog goed totdat er ergens iets knapte waarvan Nescio schrok en nog harder ging lopen. Dit heb ik een rondje vol gehouden, maar hij was zo sterk dat ik hem gewoon niet op de volte kreeg met het gevolg dat ik er dus vanaf viel.
Met een harde klap kwam ik tegen de bakrand aan (Nescio durfde er de rest van de avond niet meer langs door de veeg op de bakrand).
Gelukkig heb ik er niets aan over gehouden, heb alleen een beetje last van mijn heup/onderrug, maar dat is al iets minder aan het worden. Toen ik thuis kwam ontdekte ik dat Nescio met zijn hoeven mijn binnenbeen heeft geraakt, want daar zit een ontzettende grote ronde blauwe plek.

En Joyce je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor, had me ook ergens anders kunnen gebeuren Haha!

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 10:19

hahaha die Nescio toch!!
Gelukkig dat het zo "goed" is afgelopen!

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 10:32

Pijnlijk! Ik hoop maar dat je nog wel kunt rijden? We gaan gauw brave Kyra opzadelen voor een rit. (nu maar hopen dat ze zich zo voorbeeldig blijft gedragen Haha! )

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 10:33

Kyra is lief, maar ook een stuk hoger dan Nescio.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 10:58

Ziek vervelend he zo'n omheining wees maar blij dat het er eentje was zonder schrikdraad Schijnheilig

Maar je kunt gelukkig nog lopen en bent er aardig van afgekomen. (letterlijk en figuurlijk *LOL* )

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 11:00

sjakie schreef:
%) vervelend he zo'n omheining wees maar blij dat het er eentje was zonder schrikdraad Schijnheilig


Wie laat er dan ook stroom op schrikdraad staan als je gaat rijden Verward Haha!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 11:08

omdat niemand bij ons een cap op het schrikdraad legt Tong uitsteken

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 11:11

sjakie schreef:
omdat niemand bij ons een cap op het schrikdraad legt Tong uitsteken


Schijnheilig

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 11:24

Wees in ieder geval blij, dat je niets ernstigs heb overgehouden.

Blauwe plekken verdwijnen vanzelf.

Kan ik weten Schijnheilig

nescio

Berichten: 340
Geregistreerd: 06-05-02
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:55

Oh oh wat erg zeg Verward ik zei nog zo hij doet niks hoor en ja hoor die flikker moest weer ff wat uithalen !en ja die murphie he Boos! dat is dus mijn hondje die het ook erg leuk vondt om er nog ff achteraan te gaan maar goed ik hoop dat je toch nog vaak mee komt en dat je blauwe plekken snel weer weg zijn *LOL*

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 12:57

nescio schreef:
Oh oh wat erg zeg Verward ik zei nog zo hij doet niks hoor en ja hoor die flikker moest weer ff wat uithalen !en ja die murphie he Boos! dat is dus mijn hondje die het ook erg leuk vondt om er nog ff achteraan te gaan maar goed ik hoop dat je toch nog vaak mee komt en dat je blauwe plekken snel weer weg zijn *LOL*



Ik kom nog wel mee hoor af en toe. Als Sanne dat ook leuk vind. Ik ga dan voorlopig alleen wel even kijken hoor. Tenzij jullie hem heeeeeel moe maken.

nescio

Berichten: 340
Geregistreerd: 06-05-02
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:57

Kyra schreef:
Pijnlijk! Ik hoop maar dat je nog wel kunt rijden? We gaan gauw brave Kyra opzadelen voor een rit. (nu maar hopen dat ze zich zo voorbeeldig blijft gedragen Haha! )

ik zie dat je een stal zoekt ?! mischien wat bij ons is erg mooi en gezellig hoor Haha!

nescio

Berichten: 340
Geregistreerd: 06-05-02
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:01

Nathalie1981"]
[quote="nescio schreef:
Oh oh wat erg zeg Verward ik zei nog zo hij doet niks hoor en ja hoor die flikker moest weer ff wat uithalen !en ja die murphie he Boos! dat is dus mijn hondje die het ook erg leuk vondt om er nog ff achteraan te gaan maar goed ik hoop dat je toch nog vaak mee komt en dat je blauwe plekken snel weer weg zijn *LOL*



Ik kom nog wel mee hoor af en toe. Als Sanne dat ook leuk vind. Ik ga dan voorlopig alleen wel even kijken hoor. Tenzij jullie hem heeeeeel moe maken.
[/quote]
ha ha dat komt wel goed OK dan!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 13:03

Oke dan!! Ga zo maar mijn les afzeggen voor vanmiddag. Kreeg vanmorgen mijn sokken niet aan, mijn schoenen niet en kon ook al heel moeilijk in en uit de auto komen. Denk niet dat ik wel op een paard kom Haha!

nescio

Berichten: 340
Geregistreerd: 06-05-02
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:04

Ooh wat erg zeg Verward jammmer dat het zo moest gaan!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 13:06

Kan gebeuren. Had ook tijdens les kunnen gebeuren hoor.
En het gaat vanzelf over.

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:34

Zo dat is nog eens echt paardrijden, gisteren zag ik bij ons in de binnenbak ook iemand vol tegen het schot aan gaan. Dat paard (hengst) interesseerde dat niks, maar er zat ook nog een been van de ruiter tusse. Auw.

Wat zeggen ze op je werk: Leuk dat paardrijden? ha ha, laat ze maar lekker zeuren daar.

Groetjes

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 07:32

Ach Nathalie, een omheining van jezelf is heel anders dan een omheining van een ander Schijnheilig

Skattie

Berichten: 659
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:25

Oh oh oh Nathalie!! Wat een pech!! Ik hoop dat je dit niet meemaakt met Kyra!!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 10:49

Skattie schreef:
Oh oh oh Nathalie!! Wat een pech!! Ik hoop dat je dit niet meemaakt met Kyra!!


Dat hoop ik ook niet Haha!. Kyra is toch al weer 10 centimeter groter.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:46

Jammer dat je niet meer bent kunnen gaan rijden maar gelukkig is het toch wel goed afgelopen. En die blauwe plekken zijn snel weer over
Sterkte OK dan!