Vervolg K*T meiden op stal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Vervolg K*T meiden op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 22:12

Anderhalve maand geleden had ik ook al een topic over dat er K*T meiden op stal liepen. Na een tijdej begon ik ze wel aardig te vinden maar nu gaat het toch echt tever.

Een paar weken geleden was er een hoofdstel gejat en die dag ervoor hadden hun gezegt so dat is een mooi hoofdstel(Toen ze op de manege zaten pikten ze ook al allerlei spullen). Ik vond het heel vreemd Verward Ik beschuldig hun niet. Niemand mag ze op stal. Kwam de eigenaar een keer kijken Zei de eigenaar als jullie dat beestje met respect behandelen en er goed mee op gaan en genoeg komen mogen jullie er alles mee doen wat je wil.

Ik kwam dus op stal en dacht wel dat dat ene meisje er wel was. Nee er was niemand (ze komen maar 3 keer per week) Toen ik wegging was er nogsteeds niemand voor Vicky(zo heet dat paardje) geweest. Kom ik der net op msn vroeg ik zo waarom was je niet op stal. Zegt ze ja ik had een verjaardag, En ik wist toch zeker dat jullie der wel hadden uitgemest en aan de stapmolen hadden gezet dus had ik geen zin op de te komen. Ik was dus een beetje pissig en zei dat ik het tegen die eigenaar zou zeggen als ze het nog 1 keer deed.
Belt er een stalgenootje op of ik hun numer had, Nee doe had ik niet zegt ze ja ik wil namelijk mijn beugels en me singel terug want ik heb me zadel verkocht(ze had een nieuwe gekocht) Nu kunne ze dus niet meer rijden zegt ze ja dan ga ik toch lekker zonder zadel. Dat beest is nog helemaal niet goed ingereden ze kan dus nog niks. Zegt ze daarna ja anders ga ik wel lekker naar het ruiterpad zonder zadel ze doet toch niks.(ze hebben niet eens een ruiterbewijs) .
De eigenaar van stal heeft gezegt elke dag dat ze niet komen moeten ze 2 euro betalen omdat wij die pony dan moesten doen. Die vond ik wel leuk

Maar wat vinden jullie hier nou van

Groetjes Amanda


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: corinec, Duhelo, goesju, MallyBelly, Rijsa, VosjeN, Vuri, XladyX en 10 bezoekers