oliebol weer ziek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-01 13:00

Extreme duivel zit ik weer thuis heb het halve weekend naar lucht lopen happen(leek wel een vis Haha! )
Vanmorgen maar weer ziek gemeld en naar de dokter geweest. Nu heb ik bronchitus Frusty
Moeders is nu pillen aan het halen en ik zal me weer een weekje moeten vermaken hier op bokt.
Dus bezoek ff vaker de chat Haha!

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 13:46

Jemig, wat balen voor je!
Ik hoop dat je snel weel opgeknapt bent.

Kun je nog wel naar de paardjes of hebben die nu een weekje vrij?!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-01 14:00

ik ga vanmiddag gewoon ff naar stal. ik hoop dat ik Felix kan longeren deze week want zaterdag heb ik die clinic in leusden en daar wil ik erg graag naar toe.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 18:35

Gefeliciteerd!
Ik heb nog steeds last van P&K (poep & kots).. ben net wel ff op stal geweest... mijn zwarte monster ziet eruit als een grizzlybeer Clown
Echt lekker gaat het nog niet... nuja, we spreken elkaar wel weer Haha!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 20:21

toevallig ik ben ook al vanaf zaterdag ziek. griep en kotsen echt verschikkelijk. nou, word gezellie hier dan

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 20:40

En ik doe sinds vorige week dinsdag ooklekker mee, zere keel, blaffende hoest, pijn tussen de schouderbladen, hoofdpijn, verstopte neus en ontzettende hoofdpijn. Ben te goed om thuis te blijven en te ziek om aan het werk te gaan. Dus ik blijf maar door werken en hoop iedere morgen dat ik me wat beter voel.sávonds ben ik dus echt kapot. De rest van de familie heeft het ook dus we kunnen lekker tegen elkaar aanzeuren.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-01 21:32

Vandaag alweer controle gehad. Volgens die controle arts moet ik maandag weer aan het werk kunnen.
Wat een stelletje zeikerds zijn het toch ik zei nog zo dat ik dinsdag weer naar de dokter moet.
Hij kon daar kennelijk niet op wachten dus vandaar dat hij de 25 weer als werk datum heeft gepland.
Maar goed ik ben niet op mijn kop gevallen dus als ik me nog niet 100% voel blijf ik mooi thuis, daarom vroieg ik gelijk of ik nog voor een bepaalde tijd moest bellen Haha!
Een collega van me heeft 2 jaar geleden 8 dagen in het ziekehuis gelegen met een fikse longontsteking, en ze vonden dat hij na een week wel weer aan het werk kon.
Controleurs Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 21:39

Jemig dat jij al zo snel gecontroleerd wordt zeg! Dat lijkt me echt niet fijn.
Ik ben blij dat dat bij ons niet zo is. Wij hoeven pas naar de bedrijfsarts als we langer dan 3 weken ziek zijn.
Hoe is 't nu, al wat beter???

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-01 21:41

Nog niet echt beter heb vanacht weinig geslapen. Ik werd zo snel gecontroleerd omdat ik vorige week maar 3 dagen heb gewerkt na een week ziek zijn Lachen
Maar op stal ging het wel lekker ff in de frisse lucht.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 21:50

Citaat:
Maar op stal ging het wel lekker ff in de frisse lucht.


Vreemd is dat toch hé, dat het dan in-e-n-e beter gaat Haha! als je weer bij de knollies bent ...

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 17:43

hey san,
We missen je wel hoor! theo mest trouwens braaf elke dag je stallen ut dus dat zit wel goed. Haha! .Beterschap en ik spreek je v/h weekend denk wel op stal gr de eigenaar van Punky paard *LOL*