Een dagje op stallenjacht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jel

Berichten: 699
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:36

Hebben jullie ook al naar stallen in Monster of/en Westland gekeken? Dit is ook makkelijk aanrijden vanuit Rijswijk en je hebt beschikking over strand, duinen en bos!

johnvt
Berichten: 229
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:42

Hallo,

Graag wil ik toch ook even reageren.

Zoals hier in dit toppic al eerder is gezegd is en blijft Stal Midden Delfland voor een hoop mensen een leuke stal en voor andere niet.

Het is inderdaad jammer dat er nog steeds mensen zijn die denken van nou laat ik daar maar niet komen gezien de verhalen uit het verleden en misschien ook nog heden. In het begin was dit voor ons best wel vervelend, nu heb ik zelf zoiets ze banketstaaf maar raak, want dit blijft men denk ik zelf toch wel doen. Of het nou om onze stal gaat of over een andere stal, praten doet iedereen.

Om als deze dingen zo goed als wij kunnen uit de wereld te helpen hebbben we ook besloten een open dag te houden zodat mensen wat nu maar weer blijkt in deze toppic een kans te geven toch eens onze stal van dichtbij te zien en te zien hoe wij werken.


Het is op zich erg jammer dat er mensen bij zijn die niet op onze stal durven te komen gezien de verhalen. Ik kan denk ik wel zeggen dat het hier een grote familie is zonder te kijken wie je bent en wat je doet.

Persoonlijk ben ik iemand die als er verhalen worden verteld ik dit uitzoek of dit wel zou kunnen kloppen, dan pas weet je of het echt is of niet.

Hoe dan ook ik hoop dat er nog vele mensen de durf hebben eens te komen kijken bij ons.


John

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 19:06

Ik heb niet alles gelezen, maar zag dat jullie ook bij Neville geweest zijn. Ik heb er zelf ook gestaan (paard staat nu in Drenthe), ga nu nog langs om te lessen op een ander paard.

Zelf vind ik de sfeer tussen de pensionklanten veranderd, maar de zorg voor je paard en de lessen zijn perfect. Ze zijn nu ook druk bezig om de nieuwe stallen af te maken. Lachen

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:49

ik hoop t ook echt voor jullie STAL MIDDENDELFLAND OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

prompter

Berichten: 11115
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:51

gijsenkim"]
[quote="Liesbeth schreef:
maar ik wordt als westernruiter tussen de dressuurruiters gewoon geaccepteerd, ook niet onbelangrijk.



das bijna uniek Haha!
[/quote]

Is bij ons op stal heel gewoon Bloos

Afbeelding
Afbeelding A mind is like a parachute - it works best when it's open Afbeelding

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:51

het blijft een fijne stal ,,hoe dan ook ,,en mensen die t niets vinden die moeten hun gezelligheid dan lkkr ergens anders zoeken en nie zo ,,zeiken over wat er wel en nie leuk is,,of goed of nie goed ,,tochh *LOL* *LOL* *LOL*

prompter

Berichten: 11115
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:55

Goldflower, waarom elke keer zo in de verdediging schieten, is toch nergens voor nodig?

Ik vind een gezellige sfeer eigenlijk helemaal niet belangrijk, ik wil goede mogelijkheden om mijn paarden te kunnen trainen. Is het ergens gezellig dan is dat mooi meegenomen, maar daar kom ik niet voor Lachen

Afbeelding
Afbeelding A mind is like a parachute - it works best when it's open Afbeelding

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:57

goldflower schreef:
het blijft een fijne stal ,,hoe dan ook ,,en mensen die t niets vinden die moeten hun gezelligheid dan lkkr ergens anders zoeken en nie zo ,,zeiken over wat er wel en nie leuk is,,of goed of nie goed ,,tochh *LOL* *LOL* *LOL*


Tjeeezus zeg. er wordt hier niet gezeken over wat wel en niet goed is..... De enige die zeikt op dit moment ben jij....... lees het verslag nog een keer terug dan zie je dat er op elke stal wel wat aan te merken is...........

Man, wat een langen tenen zeg. Nergens voor nodig. mensen mogen hun eigen mening hebben of jij dat nou wel of niet leuk vind!

Ik vind middendelfland een leuke stal, daarom heb ik de stal ook aan Tessebes voorgedragen als eventueel een stal voor haar voor de toekomst. Dat het nu nog niet klaar is en daardoor nog een beetje een rommel is gewoon een vaststaand feit, niks aan te doen! Bij Verboon is het allemaal netjes maar veel te veel geregeld en te duur! En zo is er op elke stal wel wat aan te merken........ Het is niet nodig zo in de verdediging te schieten, echt niet!

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:12

nou als je nou zo een grote zeikbek heb over wat ik vind dan mag je me ook pben hoor dan geef ik je wel ff mn telnr,,en buiten dat wat maakt jou t uit of ik erop reageer jij reageert toch ook ,,en ik vind als je wat te zeiken heb over iets dan mot je dat gelijk zeggen in die gene zn gezicht als je daar bent en dan ga je niet zo achterlijk op bokt een verslag mkn,, kijk dat is iemand in het openbaar de strond indrukken en als jij je paardjes wil trainen dan moet je dat lkkr doen en ga dan nie zo lopen zeiken op bokt,onder t motto ,,ACTIE REACTIE Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:14

Doe jij eens even normaal zeg. Ben je niet goed in je bovenkamertje geworden!

Ik zeg niks negatiefs over helemaal niemand! Over geen enkele stal!

Lezen! Das duidelijk niet je sterkste kant!!
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 03-02-04 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:15

Maar als t niet voor jou is GIJSENKIMmaar voor je vriendin waar maak jij je dan zo druk om ,,ik maak me druk om dat afkraken en jij maakt je druk om je vriendin nou prima toch OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:17

oh snotneus ,,nou ja jij bent echt nie wijs hoor weet nie wie je voor je heb MAAR GEEN SNOTNEUSoh he dat word dan gezellie ,,ik ben er donderdag ook,,en ff over t feit dat je dat ven mij vind ,,wie heeft nou heel deze confrontatie uit gelokt

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:20

Tessebes mag een mening hebben. Voor de allerlaatste keer.........

Elke stal heeft voor en nadelen....... van elke stal staan de bevindingen hier in het verslag, zowel de voors als de tegens. De enige stal die tegen de bevindingen van Tessebes ingaat zijn de pensiongasten van Stal Middendelfland............ geen goede reclame!!!
Wat moeten mensen nou denken van de pensiongasten van Middendelfland als ze zo een bericht lezen? Ik weet het wel hoor.... Je hoeft het niet met de mening van Tessebes eens te zijn, maar je hebt m wel te respecteren . Als Tessebes een fout heeft gemaakt met de verrekening van hooi, stro of wat dan ook dan heeft ze dat recht gezet en met John en Anoes afgehandeld......... jullie maken het te bont

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:21

goldflower schreef:
oh snotneus ,,nou ja jij bent echt nie wijs hoor weet nie wie je voor je heb MAAR GEEN SNOTNEUSoh he dat word dan gezellie ,,ik ben er donderdag ook,,en ff over t feit dat je dat ven mij vind ,,wie heeft nou heel deze confrontatie uit gelokt



oeeh bibber Verward

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:21

nou eh goldflower, ik ken je niet, heb nergens een oordeel over, maar je reactie past niet echt bij iemand van 34 jaar............

Jij staat toch op die stal omdat je het een fijne stal vind, zo zullen er ook zat stallen zijn waar je NIET staat omdat jij daar ook iets van vindt. Wat is daar nu mis mee ???????????????

laten we het gezellig houden hier

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:24

Jeetje wat een vijandelijkheid ineens....

Ik heb het hele topic gekeken en ik geloof niet dat er ergens iemand wordt afgekraakt. Iedereen zet voor zichzelf op een rij wat ze belangrijk vinden aan een stal. De ene stal past nu eenmaal beter bij je dan de andere. Dat wil nog niet zeggen dat die stal beter of slechter zou zijn.

Ik vond het in ieder geval erg leuk om de verslagjes van de verschillende stallingen te lezen!

Enne goldflower: aan je antwoorden van deze laatste pagina had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht dat je 34 zou zijn??
Maar goed dat is offtopic. Het gaat erom dat dit meisje naar een aantal stallingen heeft gekeken en daarvan een verslagje heeft gemaakt.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:29

Leuk zo'n dagje stallen kijken!

Maar eigenlijk wil ik wel reageren op wat goldflower zegt, zoals eerder gezegd, ieder heeft zijn eigen mening over een stal, maar ik heb hier geen afkraken gehoord.
De enige negatieve reclame die ik bemerk komt uit jouw berichtjes, als je zo ook irl bent zou ik niet graag een stalgenoot van je zijn.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:36

Ik heb nog eens terug gelezen...... misschien zag ik het zelf wel verkeerd......

Maar kijk eens wat er bij de hooipolder staat, of bij delftse hout, of die stal in leidschendam........... Bij elke stal staan de negatieve en positieve punten genoemd......... dus ik snap die heftige reacties helemaal niet

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:36

nee zo zie je maar he ,,jullie zn echt in 1 woord GEWELDIG,,maar ik begrijp t jullie zn nog niet zo oud als ik daarom begrijp je ook nie waar ik t over heb,,,,,,,,iemand zet iets op bokt ,,ja,, en dan mag je nie je mening geven en als ik dan zeg t blijft voor mij de leukste BESTE EN GEZELLIGSTE plaats,GOHH dan komen ze met zn alle ,,nou nou dat is pas sportief hoor ,,ik zeg al ACTIE REACTIE *LOL* *LOL* *LOL* en ben je nie gedient van een reactie dan moet je het nie zo op bokt neer zetten toch,,,jullie zn toch zo van ,,ieder zn mening respecteren ,,nou respecteer de mijne dan ook OK dan! OK dan! OK dan! Oh en als er veel schrijffouten inzitten dat komt omdat ik BLOND ben oke ,,nou einde discussie ik zal me voor jullie als een 34 jarige gaan gedragen .Oh jee hoe doe je dat eigenlijk *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:40

Lieke schreef:
Leuk zo'n dagje stallen kijken!

Maar eigenlijk wil ik wel reageren op wat goldflower zegt, zoals eerder gezegd, ieder heeft zijn eigen mening over een stal, maar ik heb hier geen afkraken gehoord.
De enige negatieve reclame die ik bemerk komt uit jouw berichtjes, als je zo ook irl bent zou ik niet graag een stalgenoot van je zijn.

Nou dat zie je dan verkeerd want in t echt ben ik verschrikkelijk aardig *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:42

goldflower schreef:
ik zal me voor jullie als een 34 jarige gaan gedragen .Oh jee hoe doe je dat eigenlijk *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*



geen idee, moet in juni pas 30 worden Schijnheilig Haha!

melissa7
Berichten: 1249
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:43

ik snap de reactie van goldflower wel want zij staat daar op die stal en dan staat er geschreven: Ik had het idee dat de stallen waren met wat goedkoper materiaal gebouwd waren en ik vond de gangen wat smal." en als je dat als pensionklant of stalhouder leest komt dat niet echt positief over en zeker niet bij de mensen die nu nog een stal zoeken. die lezen dat en denken dan van nou daar hoef ik dan gelijk niet meer heen te gaan.
ik vind dat de paarden op de eerste plaats staan en die krijgen daar ook de volledige aandacht en verzorging. Dat zijn pas echte paardemensen. ze hebben ons toen echt uit de nood geholpen en daar ben ik hun nog steeds dankbaar voor. ze staan altijd voor je klaar en je kan gewoon alles aan ze vragen. Ik ben in het verleden ook bij andere stallen wezen kijken en vond de staleigenaar niet echt vriendelijk over komen en daar is dat gewoon heel anders.

maar goed gold mag dan wel BLOND zijn maar zo blond is ze niet. ze is een heel warm persoon die altijd voor je klaarstaat als je haar nodig hebt dus laten we nou maar gewoon normaal doen met die achterlijke uitspraken zoals snotneus en elkaar gewoon in waarde laten.
dus bij deze stalmiddendelfland is gewoon een leuke stal voor mensen die ook van gezelligheid houden en ook van de paarden.

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:44

Anique_Vaandrig"]
[quote="Ireentjuh schreef:
stal verboon is ook leuk inderdaad, daar ben ik een tijdje geleden een keer gaan kijken en vond het er leuk uitzien..


ahum, vandaag nog met je paardzoekende vriendinnetje anique Schijnheilig


Duivelintje, beetje offtopic maar ben jij morgenmiddag op stal? Kom namelijk even paarden kijken met Ireentjuh
[/quote]


ehm... ik was niet op stal gistermiddag, maar als je rond heb gekeken heb je onze veulens zeker gezien Haha!

off topic: dacht eigenlijk dat het topic niet verder was gegaan, kreeg geen berichten meer ervan... internet...

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:48

Heel eerlijk gezegd hoef ik na deze reacties al zeker niet meer naar Stal MiddenDelfland.
Als dit het gemiddelde publiek is, heb ik het nu al wel gezien, dan hoef ik er niet eens geweest zijn.

prompter

Berichten: 11115
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:51

goldflower schreef:
oh snotneus ,,nou ja jij bent echt nie wijs hoor weet nie wie je voor je heb MAAR GEEN SNOTNEUSoh he dat word dan gezellie ,,ik ben er donderdag ook,,en ff over t feit dat je dat ven mij vind ,,wie heeft nou heel deze confrontatie uit gelokt


Goldflower, ik verbaas me echt over deze reactie. Ik ben een ex-stalgenoot van je (ik heb je nog eens geholpen met een deken op je paardje te leggen toen ze dat eng vond), en ik kan bovenstaande reactie eigenlijk helemaal niet rijmen met hoe je op me over kwam Verward

John en Anuschka ken ik ook en het zijn hele fijne mensen, en ik vrees dat je ze niet erg helpt met zulke reacties...

Afbeelding
Afbeelding A mind is like a parachute - it works best when it's open Afbeelding