natuurlijk net weer de bezorging van divoza gemist

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

natuurlijk net weer de bezorging van divoza gemist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:16

Kom ik net thuis, is dat busje net weggereden en kan ik mn spullen morgen pas halen Boos! . Mn moeder was natuurlijk net even naar de supermarkt, dus die was ook niet thuis .
Nou ja, heb ik mn spullen morgen in ieder geval, terwijl ik pas vrijdag besteld had, dat is nog best snel!
Maar dat heb ik nou echt altijd als ik ergens iets bestel.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:20

Vervelend is dat he? Moet je weer een dagje wachten terwijl je er naar uitkijkt en zal je zien dat je het net misloopt! succes morgen Knipoog

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 16:07

Hmmmm, zo wacht ik ook al vanaf afgelopen woensdag op een bestelling van eurohorseshop en vanaf donderdag op een bestelling bij de paardendrogist, maar ze komen niet echt hard....

Maar goed, jij krijgt je spullies morgen en ik moet maar afwachten wanneer ze komen. Verdrietig

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 16:10

haha je kan proberen om kwartvoor 6 op het postkantoor SOMS willen ze het al binnen hebben. Proberen waard toch?.

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:04

balen maarja je kan er niks aan doen.
Morgen nog een kans...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:56

imker schreef:
Hmmmm, zo wacht ik ook al vanaf afgelopen woensdag op een bestelling van eurohorseshop en vanaf donderdag op een bestelling bij de paardendrogist, maar ze komen niet echt hard....

Maar goed, jij krijgt je spullies morgen en ik moet maar afwachten wanneer ze komen. Verdrietig


Vervelend als spullen inderdaad drie weken later nog eens een keertje komen aanwaaien. Heb ik ook wel eens gehda, echt heeeeeeeeeeel vervelend Boos! , het enige voordeel eraan was dat ik omdat ik geklaagd had 10 euro korting kreeg Haha! .

Maar ik ga het morgen wel gewoon halen, ben nu toch te laat enzo en ben moe van een dagje paarden Bloos .

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 19:52

Dat had ik ook toen ik wat besteld had bij Divoza. Er was niemand thuis, ik had (heel toevallig) tussenuur, naar huis gegaan en stond net op het punt om weg te gaan. Dus ik snel geld bij elkaar gezocht (had hem niet verwacht), formulier tekeken blablabla. En toen was ik te laat op school Knipoog
Bij een na-bezorging was het precies hetzelfde verhaal, alleen toen had ik gelukkig wel nog tijd genoeg.
Ik had mn spullen vrijdagavond besteld en ik had het niet volgende maandag maar die erop (week + paar dagen) ook best snel! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:17

Al;snog best snel ja, maar toch, ben dan nog wel blij dat ik nog geen week hoefde te wachten

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 09:56

wat gebeurt er eigelijk als je niet thuis bent, dan brengen ze het gewoon de volgende dag ofzo?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 10:16

Jiehoe!!! Mijn pakketje stond gewoon bij de voordeur, dus ik heb hem toch wel gekregen gister!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:59

heb ik ook altijd last van. Altijd net weg als ze aan de deur staan!!

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:46

imker schreef:
Hmmmm, zo wacht ik ook al vanaf afgelopen woensdag op een bestelling van eurohorseshop en vanaf donderdag op een bestelling bij de paardendrogist, maar ze komen niet echt hard....

Maar goed, jij krijgt je spullies morgen en ik moet maar afwachten wanneer ze komen. Verdrietig


Heei maar de paardendrogist is toch altijd snel?? Ik heb vrijdag wat besteld en gisteren waren ze voor de eerste keer bij mij aan de deur, alleen onder schooltijd dus toen was ik er niet!! Maar goed ze komen vandaag tussen 10-5, al is dat een ruim begrip moet ik zeggen Verward !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:49

Ik heb die bestelling dus net binnen gehad en mn dekje was in de verkeerde maat (zo'n BR), mn deken was wel prima (moeten we nog passen), ik had zo'n radiotje bijbnesteld, mhaha, je weet maar nooit. Nou...die deed het dus ook niet en ik kreeg het evrkeerde merk passanten toegestuurd. Wordt echt zoo gek van dat gezeur. Gelukkig gaat mn vader vrijdag even alles omruilen plus nog wqat spoullen halen die ik vergeten was.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:18

Kirsty"]
[quote="imker schreef:
Hmmmm, zo wacht ik ook al vanaf afgelopen woensdag op een bestelling van eurohorseshop en vanaf donderdag op een bestelling bij de paardendrogist, maar ze komen niet echt hard....

Maar goed, jij krijgt je spullies morgen en ik moet maar afwachten wanneer ze komen. Verdrietig


Heei maar de paardendrogist is toch altijd snel?? Ik heb vrijdag wat besteld en gisteren waren ze voor de eerste keer bij mij aan de deur, alleen onder schooltijd dus toen was ik er niet!! Maar goed ze komen vandaag tussen 10-5, al is dat een ruim begrip moet ik zeggen Verward !!
[/quote]

Je kan bij de paardendrogist kiezen voor verschillende soorten bezorgingen. Standaard (binnen 4 dagen geloof ik) en allerlei andere pakketdiensten. Dus misschien ligt het daaraan en ook of je het in de ochtend besteld of buiten kantooruren enzo.