grappige penny-meisjes!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

grappige penny-meisjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 14:44

Vervolg over mijn topic: ze worden steeds brutaler

Vorige week donderdag kwam ik bij marit en gieltje (verzorgster) was er. Maar ook weer de twee meisjes (ze hebben weleens zomaar in de wei gestaan zonder toestemming) , na ze weg waren kreeg ik de wildste verhalen te horen:

- ze mocht met marit gaan wandelen en ik kwam ook nog vandaag (ze is tien jaar echt heel klein) daarom wilden ze wel met gieltje mee wandelen, omdat het eigenlijk haar beurt was.
- ze ging op marit paardrijden Verward
- ze mocht met haar op de ponyclub...
- ze ging het veulen kopen als dat geboren was
- en als het een merrie veulen was mocht zei het gaan verzorgen.
- ze ging ook nog een ander paard kopen en die mocht dan bij marit in de wei zodat ze vriendjes konden worden.

tuurlijk joh....

haha ik moet stiekum toch wel heel hard lachen hierom, hoe krijgen ze het verzonnen!!
Zolang ze niet meer in de wei komen mogen ze gerust deze verhalen komen vertellen ik vermaak me prima! *LOL*

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:51

Ja totdat ze de volgende keer de daad bij het woord voegen!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:52

tjsa penny meisjes.... Haha!
Ik heb ook al verhalen gehoord van meisjes die op mijn paard hebben gesprongen... En ja het is niet het makkelijkste paard.
Laat maar vertellen hoor is wel vermakelijk...
Maar ik was vroeger (jaar of 10 geleden) niet veel anders volgens mij. Schijnheilig
Alleen ging ik niet op andermans paarden rijden......
Laatst bijgewerkt door Zonnebloem op 03-02-04 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:55

Het zijn kinderen he. Die hebben een rijke fantasie. En soms is dat het enige wat ze hebben. Want hun verlangen naar een eigen pony is zo groot....

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:56

Ja maar zulke kinderen hadden we ook bij ons op de camping waar mijn paard stond! Maar die leuke kinderen met die leuke verhalen waren wel in het weiland op mijn paard gaan rijden! Hadden niet verwacht dat ik boos werd!

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:56

Tsja.....mijn dagboek van vroeger zag er ook heeeel spannend uit!

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:15

hahaha.. ik heb het zelfde antwoord als.. levy.... leuk antwoord!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:47

Dan zouden wij toch eigenlijk als geen ander die meisjes moeten kunnen begrijpen, ook al zijn ze super irri.

Hollander
Berichten: 263
Geregistreerd: 04-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 16:34

hihihi..ik ben ook z'n meisje geweest ik ben 2x zomaar op 1 paard gestapt die twee straten vederop in de wei liepen was een oud paard en zo mak als een lametje maar daar had ik dan alleen op gezeten en niet gereden enzo want dat gaat natuurlijk niet zonder hoofdstel Haha! ik lach mezelf rod als ik er aan terug denk Nagelbijten / Gniffelen maar zelf wil ik natuurlijk ook niet dat mensen zomaar op mijn paard zouden stapen ookal is ie nog zo lief als er iets met die gene gebeurt heb jij het gedaan.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 17:55

schandalig vind ik het...mensen die zonder toestemming op een vreemd paard gaan rijden..
ik was een jaar of 8 ook penny meisje..
reed paard op mijn fiets enzo..cap en rijden maar :J
maar ach...fantasie..als het daar maar bij blijft !!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:06

Whahaha Haha! Leuk, zolang ze niet van plan zijn het echt te doen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 19:04

Hahah, ken het idee. Ik had een welsh K hiervoor en die stond in een wei naast een zandpaatje waar de plaatselijke manege altijd lansgaat met buitenritten en mn pony wou dan nog wel s even showen en met zn staart omhogen als een arabiertje rondcrossen. Daardoor ging dus het verhaal dat er een wilde arabische hengst in dat weiland stond, haha, ze hadden het er zelfs over toen ik op de manege kwam. Ook stond er een pony bij hem in de wei, een soort welsh x shetlander en asl ik de verhalen moest geloven (ze wisten niet dat ik die pony af en toe verzorgde en de eigenaar goed kende (en de eigenaar was van de zogenaamde arabische hengst)) dan had jan en alleman al rodeo op hem gereden en liep ie alleen bij hun mooi aan de teugel met rijden. uhm......maisje, volges mij heb je er nog nooit opgezeten maar dat zal wel aan mij liggen, hahaha

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 17:28

seren schreef:
Vervolg over mijn topic: ze worden steeds brutaler

Vorige week donderdag kwam ik bij marit en gieltje (verzorgster) was er. Maar ook weer de twee meisjes (ze hebben weleens zomaar in de wei gestaan zonder toestemming) , na ze weg waren kreeg ik de wildste verhalen te horen:

- ze mocht met marit gaan wandelen en ik kwam ook nog vandaag (ze is tien jaar echt heel klein) daarom wilden ze wel met gieltje mee wandelen, omdat het eigenlijk haar beurt was.
- ze ging op marit paardrijden Verward
- ze mocht met haar op de ponyclub...
- ze ging het veulen kopen als dat geboren was
- en als het een merrie veulen was mocht zei het gaan verzorgen.
- ze ging ook nog een ander paard kopen en die mocht dan bij marit in de wei zodat ze vriendjes konden worden.

tuurlijk joh....

haha ik moet stiekum toch wel heel hard lachen hierom, hoe krijgen ze het verzonnen!!
Zolang ze niet meer in de wei komen mogen ze gerust deze verhalen komen vertellen ik vermaak me prima! *LOL*



Ja, dat komt me bekend voor! haha! Ik ken dat meisje namelijk, blonde lange haren en een beetje stevig?! Ze rijdt bij ons op de manege, en ik heb haar een tijdje lesgegeven. Ze staat bij ons bekend om haar sterke verhalen. In het begin moest ik er wel om lachen, maar het begint nu echt vervelend te worden. Ze rijdt in een super beginnersles bij ons, maar ze zegt dat ze niet op de moeilijkere pony's hoeft omdat ze dat allemaal al kan, en dat soort onzin... Tja, kinderen leven vaak in een fantasiewereld en dat moet kunnen, laat ze lekker denk ik dan, maar dit gaat toch wel ietsje verder... Veel plezier nog met je extra 'verzorgsters'!
O ja, en neem een keer een kijkje op mijn profiel want ik ben nieuw! Thanx! Groetjes!!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:31

Het word steeds raarder Tong uitsteken

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 22:31

Ik had ook altijd een overdosis rijke fantasie maar ging nooit zover dat ik op een vreemd paard stapte; dat durfde ik nou ook weer niet. Maar ik had mooie verhalen voor de Penny kunnen schrijven! Haha!
Had vorig jaar een bak; overjarige Pennymeisje in het weiland! Die vrouw was blijkbaar fan van de Fries van de buren en kroop gewoon onder het schrikdraad van het weiland van Ascot onderdoor! ( Om het weiland van de Fries is aan de straatkant een hoog hek gezet en via dit weiland kon ze er toch bij komen) Eigenaresse en ik hebben met verbazig door het raam toegekeken! Verward Uiteindelijk Ascot in het weiland gezet terwijl zij er nog bij Fries stond te kwijlen. Ascot in gallop er naar toe, mischien heeft ze eten! Daar is ze zo van geschrokken dat ze niet meer terug is gekomen! Jammer, eigenlijk... Haha!