Of je stopt er gewoon diesel in.........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jeannette
Berichten: 1045
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Purmerend

Of je stopt er gewoon diesel in.........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 18:23

Vandaag kon ik met mijn Arab hengst naar de Kossack om hem te laten chippen.Eindelijk want het heeft veel ergenis gekost.
Hij heeft nog maar 2 keer in de veewagen gestaan en ik moest helemaal alleen dus.... Scheve mond Op stal klepje naar beneden,paard ingepakt.Hij bleef in zijn box staan alsof hij iedere dag wat om zijn achterbenen krijgt.
Toen de wagen in.Even een beentje op de klep gezet en voila hij liep er zo in.Ik kon in mijn uppie gewoon het schot dichtdoen,paard vastzetten en klep omhoog doen. Hulde aan de hydroliek.
Loop naar binnen,komt de staleigenaar om mij even te helpen laden.Hihi te laat....
Bij de Kossack een megasprong vanuit de bak om de grond.Meneer was niet van plan de klep te raken.Ging er zo weer in,op stal even met iemand erbij en ja hoor meneer wilde toch zijn voetjes op de klep zetten.En toen naar huis....Rijd ik op de snelweg bij Purmerend 90-80-70-40 oeps.Gas geven niets,veewagen aan de kant gezet,man gebeld, ANWB gebeld.Man was eerder dan de ANWB,hulde aan de automonteur,Hij starten,dat deed hij wel.En gassen op de vluchtstrook.30-40-50-en niks meer.Is mijn dieselmeter dus stuk.Dacht ik nog een halve tank te hebben.Niet dus. Ondertussen de politie er al bij.Met een jerrykan diesel gehaald en jawel hij doet het weer!! OK dan! (Ik voelde me wel een beetje dommig)


Jeannette
Berichten: 1045
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 02:19

Kom net terug uit Ahoy.Was erg leuk.
Maar ik heb het wel droog gehouden gelukkig.Ik stond ook keurig in de inham geparkeerd.Toch vond ik het best eng.Je staat vol in de wind,de wagen schommelde best erg heen en weer.
We werden ook nog aangehouden door de politie met de mededeling dat we over de vluchtstrook reden.Wist ik zelf natuurlijk nog niet Schijnheilig
Maar goed hij staat in de garage voor zijn beurtje etc.
Hebben ze daar ook weer wat te doen.


Jeannette
Berichten: 1045
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 23:26

Nu kan ik er ook wel om lachen hoor,maar op dat moment echt even niet.Maar goed,hij staat weer keurig in de garage voor onderhoud.Dus binnenkort kunnen we de openbare weg weer onveilig maken. Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Cjuan, Esther_r20, herous, Hicaria, Hobbyhorse, Ik_is_Ik, jitskenienke, mingming, MirjamRobin, Nanu, Roihi, Utixo, xRooss, xRoossie95 en 90 bezoekers