Steling: bereid uw paard voor op een eventuele kreupelheid

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 15:12

ik ben het helemaal met je eens, maar de grap is dat een paard dat voor langere tijd 24 uur per dag op stal staat (bv ivm een peesblessure), dat er dan weinig meer over is van al die gewenning (spreek uit ervaring, die van mij gaat na 1 dag 24 uur stalrust (in bv een noodsituatie) al helemaal uit z'n dakpan! En hij zal me niet meteen aanvallen hoor, maar fatsoenlijk z'n manieren houen is er iig ook niet bij!



Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 16:10

wat jij beschrijft Margreet, dat kan ik met Woody ook wel (hoeft gelukkig niet!), maar met Tender-bal luktme dat helaas nog niet!
Kan wel ten aller tijden er een zadel opgooien en gaan rijden, maar aan de hand..... draak!
Maar dat heeft helaas niets met z';n opvoeding te maken, want die is goed geweest, zit gewoon in de aard van het beessie....

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 16:15

ja, het is echt banketstaaflig idd!
als het nodig zou zijn, zou ik ook gewoon gaan wandelen hoor! het is niet levensgevaarlijk ofzo! Zou alleen dan idd wel een bitje indoen zoals Jippie zegt!
Een paard mag nooit de dupe worden van zoiets!
ik zeg er nu even heel duidelijk bij, dat mijn draakje nogmaar 4 jaar is, dus enige jeugdigheid mag van mij ook wel!
Mocht 'ie nu eens zo'n bui hebben dat ik denk: ik weet het niet, dan krijgt 'ie een kettinkje onder z'n kinlangs en is het hele probleem ook grotendeels op gelost!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, Casca, Cjuan, Eve_16, Lomax123, Rinkex, Utixo, Vagabondo en 159 bezoekers