les en besluit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-01 20:26

ik had gisteren les op mijn oude vertrouwde Kyra. dat beest is zooooooo geweldig alleen ook zo erg stijf!! ik lease nu bijna een jaar ( ik rij 3x in de week op kyra) en ik ga nadat ik een jaar heb geleased ook stoppen omdat ik er niks meer van leer. helaas. maar ja, het is wel beter want ik kan haar beter erg leuk blijven vinden om soms op te rijden dan dat ik haar niet meer leuk ga vinden...
jammer, maar ja.

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......


zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-01 21:00

nee, ik ga op allerlei pony's en paarden rijden, ik vind verder een pony niet echt heel erg leuk. ook beter voor mijn rijden als ik op verschillende rij, leer ik veel soorten pony's kennen.

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 19:13

ik wil haar nog wel nog steeds kopen als ze weg moet van de manege, ze verdient het niet om te worden geslacht ( net als alle andere pony's en paarden) nadat ze zo hard heeft gewerkt. ik hou zo ontzettend veel van haar, dat veranderd niet. ik blijf er ook nog 1 tot 2 keer per week op rijden.

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-01 17:24

ze wordt bereden door allemaal kindjes vanaf de minst-gevorderd. bonfire niet. ze zit vast op rechts. bonfire niet. wij krijgen geen Z-dressuur les, anky wel.

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......


zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 15:26

jij hebt echt geluk zeg, wou dat ik ook zo'n verzorg-iets had...

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Christel1, Glenda, karin30, Kayley95, Lanoca, Paardennamen, Titsia, vilo en 155 bezoekers