Begint het nu alweer te kriebelen die knollen ???

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Begint het nu alweer te kriebelen die knollen ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 11:04

Ik had de paarden afgezworen, dacht er geen behoefte meer aan te hebben na het zware ongeluk verleden jaar..........

Maar toch.......gisteren bij Jumping Amsterdam geweest met Cinzano enne.............kriebel de kriebel......... Cool

Eerlijk is eerlijk; het hebben van een EIGEN paard mis ik dus NIET......elke dag door weer en wind op m'n brommertje naar stal, alle blessure-ellende van die beesten, al het geld, NOOIT iets voor mezelf kunnen kopen enzo.............ik geniet nu zo vreselijk veel van alles wat het leven naast de paarden bied !!!!!!!! Dat wil ik niet meer missen.

Bovendien is paardrijden eigenlijk helemaal GEEN geschikte sport voor me, want als een paard een scheet laat ben ik bang Haha! Ongelooflijk eigenlijk, dat ik dat toch ondanks m'n vele angsten zo vaak ben vol blijven houden, elke dag weer. ......................maar die angst ben ik nooit echt van afgekomen. En nu, na 2 ongelukken, zal het niet minder zijn geworden.

Maar toch.................toch droom ik er alweer van om straks op Cinzano te klimmen. Daar wil ik als eerste weer op. Ik kan er nu nog niet op, hij is te hoog voor me, dat zou veel te veel pijn doen, maar ik wil weer het gevoel onder m'n kont hebben, al is het maar stappen........eerst maar een shetje dat lukt wel hahaa.

Wie weet, straks echt een dooie zoeken, die NOOIT een stap verkeerd zet, zo'n knol die iedereen saai vind...........??? als bijrijdster ??? en dan toch m'n wedstrijddroom uit laten komen ???

als richard dit leest vermoord ie me......... Schijnheilig Haha!

maar zou het dan echt zo zijn dat je het paardenvirus nooit meer kwijtraakt ???? Bloos!


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 16:17

hihi oscar.............jullie hebben helemaal gelijk.
MAAR..........ik blijf erbij dat ik het hebben van een eigen paard niet mis, want wat ik nu allemaal doe en kan zonder eigen paard, dat wil ik niet meer missen.........straks lekker 3 weken naar mexico bijvoorbeeld.......en dat kon niet met paard.

MAAR..........wie weet.............als het weer kan/mag (ik moet sowieso nog even wachten) 1 of 2 keer per week ofzo..........er is natuurlijk ook nog een tussenweg tussen geen paard of eigen paard.....

WE ZIEN WEL...............

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 16:18

mirtje27 schreef:
Geen verplichtingen en door weer en wind heen, maar toch had ik tijd over wat ik toen ook niet altijd leuk vond. Maar nu ik weer zelf voor haar zorg ben ik weer erg blij en kan ik d'r niet missen.
Op den duur ga je het toch missen.



ja maar dat mis ik dus toch echt niet hoor.........
helemaal in de winter was het toch altijd wat minder leuk op je brommertje........maar de zorg echt 7 dagen per week voor een knollie...........nee dank je dat niet meer.


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 18:38

oeps richard heeft het gelezen.............. Schijnheilig

1e reactie: dat gaat niet gebeuren................helaas schat, ik ben bang van wel..................... Ach gut

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 21:35

loes-freke schreef:
maar zal je niet gewoon vanaf de kant blijven kijken/ helpen ipv er weer op te gaan zitten?


wie weet. Zoals ik al schreef is het nu uberhaupt nog te vroeg om op een "echt" paard te klimmen, dat kan ik nu nog niet.
En tegen de tijd dat dat wel kan, probeer ik het gewoon een keer en zie ik wel wat m'n beleving is.............bang ? pure angst ? leuk ? plezierig ? niets aan ??? ALLES kan, ik weet het zelf natuurlijk ook niet hoe het gaat zijn. En dan zien we vanzelf wel of ik het laat bij af en toe even rondhobbelen of weer serieus gaan rijden. Het is koffiedik kijken om al te bepalen wat ik zou gaan doen. Want voor hetzelfde geld kan m'n lichaam het uberhaupt niet aan ivm m'n bekken en hoe leuk ik het dan ook kan vinden, als het niet gaat, dan gaat het niet........

we zien wel. Ik ga geen overhaaste dingen doen en stap voorlopig nog niet op. Ik vond het alleen zelf grappig om te merken dat ik dacht compleet genezen te zijn, maar dat viel blijkbaar wel mee. (en daar ging het hele verhaal me eigenlijk om...)...........en tot in hoeverre ik dus weer de hobby op ga pakken...........tja, dat zien we vanzelf...................

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 22:03

je mag nieuwsgierig zijn hoor lientje........
Ik heb in juli een ongeluk gehad met het paard van Cinzano hier op bokt.........2 maanden in het ziekenhuis gelegen en daarna nog 2 maanden thuis......nu ben ik bijna 7 maanden verder en ben weer blij dat ik wat normaal loop.........er zijn ook dingen die blijvend scheef blijven in m'n bekken......(ik had 2 schaambeenbreuken en m'n heiligbeen was afgescheurd met flinke verplaatsingen van alles)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 13:56

anca schreef:
je raakt het nooit meer kwijt sterker nog je geeft het zelfs door aan je kinderen

tenminste ikke wel *LOL*



haha ik geloof dan dat richard spontaan een andere vrouw gaat zoeken...........


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, DogWords, elfje72, JeRekers, Mark0919, mooney, Myrthe_bz, sterregoud, Vagabondo en 42 bezoekers