Vandaag voor het laatst naar Okki geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Vandaag voor het laatst naar Okki geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 21:06

Voor degenen die geinteresseerd zijn waarom ik gestopt ben:
[VvdD] Dan toch maar stoppen...?

Vandaag stond mijn laatste dag voor Okki op de planning. Okki was erg lief op stal en ik heb hem heerlijk uitgebreid gepoetst. De bak was helaas een zwembad, dus rijden zat er niet in. Eigenlijk vond ik dat niet zo erg. Gewoon een uurtje wandelen vond ik ook prima. We hebben een lang stuk gewandeld en tussendoor mocht ie nog wat grazen. Hij ging nog even uit z'n dak toen er een ander paard passeerde. Dat bevestigde weer dat ik echt nooit een hengst wil. Daarna weer terug naar stal, z'n box nog een beetje uitgemest, spulletjes opgeruimd en mijn eigen spullen bij elkaar gezocht. Nog even uitgebreid geknuffeld met Okki, ik had een paar snoepjes "geleend" van een meisje van stal. Ik doe dat anders nooit, maar ik vond dit een uitzondering en ik was zo dom geweest om niets mee te nemen. Daarna heb ik m'n spullen gepakt en ben ik weggegaan zonder iemand gedag te zeggen. Ik had er echt geen behoefte aan. Ik wilde er (voornamelijk voor mezelf) niet zo'n drama van maken. Ik had het toch wel ff moeilijk. Scheve mond

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 21:13

tja... ik kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee heb... sterkte dan maar...

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 21:14

Fijn dat je zo op je eigen manier afscheid heb kunnen nemen.Leuk is natuurlijk anders maar als het dan gebeurt in alle rust is dat wel erg plezierig.
Het is logisch dat het moeilijk is.het is toch voor die tijd je maatje geweest en je hebt wel je tijd en aandacht in hem gestoken.Heel veel sterkte alvast.

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 21:49

Altijd rot zo'n afscheid, je bent toch gek op zo'n beest!!
Koppie op he Ach gut

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 21:53

heeeeeeeee aangezien ik niet meer zo vaak op bokt ben de laatste tijd had ik dat topic gemist.......maar ik had de bui al wel zien hangen gezien het "verleden" met die eigenaresse.........vervelend hoor dat het zo moet lopen !!!!!!! Ga je fanatiek op zoek naar een nieuw bijrijdpaardje ???

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:18

Logish dat je er geen behoefte aan had om gedag te zeggen en dat moet dan ook kunnen
Het is ook moeilijk zo'n afscheid
veel sterkte Ach gut

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:11

Ja dat is heel moelijk,
veel sterkte.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:18

Jammer hoor, en wat fijn dat je afscheid van hem hebt kunnen nemen.
Sterkte in ieder geval.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 10:37

Heel veel sterkte!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:00

Blijft moeilijk, hoewel het helemaal je eigen beslissing is geweest blijft afscheid nemen moeilijk....
Sterkte Ach gut

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 12:02

Nou ja, ik ben iig blij dat we "als vrienden" uit elkaar gaan. Ik heb het ook wel eens minder leuk meegemaakt. Dan moest je blij zijn dat je je spullen nog op mocht komen halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 15:57

Fijn dat je op een goede manier afscheid van Okki hebt kunnen nemen Tessebes. 'k Kan me voorstellen dat je toch even hebt moeten slikken toen je van het erf af liep, en geen behoefte had aan een uitgebreid afscheid. Ik hou daar ook niet zo van.

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 17:09

Wat jammer zeg, dat die eigenaresse zo moelijk deed op het eind! Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal is gebeurt/gezegt, maar een paard gaat er heus niet dood van om wat vaker in de bak te rijden i.p.v. wandelen of longeren!
maar wel goed dat je zelf je afscheid kon doen. Dan kan je precies doen waar je op dat moment behoefte aan heb.
sterkte ermee heh!!!!

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 17:14

Heel veel sterkte!
Gelukkig kon je wel afscheidnemen.

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 19:47

dus toch??
je hebt de knoop doorgehakt het zal eerst nog wel moeilijk voor je zijn...

veel sterkte

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:46

Heel veel sterkte, wat fijn dat je op een rustige manier afscheid hebt kunnen nemen van Okki.