vannacht :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pendalin

Berichten: 97
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: zeewolde

vannacht :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 13:11

Gisteren zijn de paarden overgeplaatst naar het huis ze staan nu thuis lekker dichtbij Haha!

maar het was hun eerste nachtje dus hier en vond het zo leuk en we hebben hier 10 stallen nu en 4 paarden dus toen dacht ik ga ik ook in een stal slapen Haha!

gelukkig vonden me ouders dat goed! dus ging af en toe bij de paarden kijken want het stormde aardig Haha! wat nou lief was Pendalin zie ik nauwelijks liggen vanacht lag ze en haar veulen lag er ook heel lief bij!

en toen ben ik nog even bij Max in de stal gaan zitten want die sliep niet stond gewoon van zijn hooi te knabbelen Haha!

dus heb vannacht een leuke nacht gehad Haha!:D:D

groetjes Irene

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:15

Leuk!! en ook gezellie.
zie je ook eens wat je paardjes s'nacht doen! Haha!

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:16

ooh wat leuk! ik wil ook paarden bij mijn huis hebben en bij ze gaan logeren!!! *LOL* *LOL*

missrosa
Berichten: 293
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:20

Gezellig! Dat is nou echt een toekomstdroom van mij. Alleen zou ik het wel in de zomer doen, hihihi! Was het niet koud?

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:20

Leuk man

Ben ook wel benieuwd wat Kane allemaal uitspookt s'nachts

pendalin

Berichten: 97
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 13:30

is echt vet leuk!! alleen macho vond dat minder die schrok zich geloof ik dood toen ik hem wou laten ruiken aan me hand Haha!:D was wel lollig!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:44

HorseyLover schreef:
ooh wat leuk! ik wil ook paarden bij mijn huis hebben en bij ze gaan logeren!!! *LOL* *LOL*

Haha idd lijkt me wel leuk Haha!

pendalin

Berichten: 97
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 17:39

missrosa schreef:
Gezellig! Dat is nou echt een toekomstdroom van mij. Alleen zou ik het wel in de zomer doen, hihihi! Was het niet koud?


Ja idd ga mischien ook van de zomer doen Tong uitsteken:P elke nacht Tong uitsteken:P neej geintje! maar vond niet echt koud! want ik lach in de stal waar de wind niet opstond aan die kant staan ook de paarden was wel mzzl!! maar had 2 fleece truien aan en had een slaapzak ik kreeg toen op een gegeven moment toch beetje dus had ik een winterdeken uit de schuur gehaald toen had ik het niet meer koud Haha! Haha! Haha! Haha!

groetjes irene

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 17:41

oei lijkt me wel eng als het stormt hoor....hier zijn sommige stallen zelfs half ingestort (niet bij ons hoor) maar is wel gezellig zo bij je paardjes! Haha!

pendalin

Berichten: 97
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 17:45

ach die stallen zijn behoorlijk nieuw en stevig!!
Vond niet echt eng vond het best lekker dat geluid hou daar zo van altijd als ik in bed lich ook en nu lag ik in een stal af en toe zat ik bij Max of keek ik bij pendalin+amber en Macho vond het best leuk en midden in de nacht hield het al op dus! maakt niet zoveel uit hoor vond wel een uitdaging! ga ook ieder jaar op trekkamp daar stormde het echt kei erg!:D:D:D dat was wel eng!

_Jazz_

Berichten: 1
Geregistreerd: 02-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 19:36

Zo leuk!!

Kan ik ook wel is doen met Jazz he irene Tong uitsteken:P:P:P vette LOL

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:17

Heb je eigenlijk ook nog wel geslapen???? Hi... hi... Heb ik vroeger op ook een keer gedaan. Dat was op een concours. We sliepen eigenlijk in een caravan maar iemand met wie we daar waren snurkten echt verschrikkelijk dus toen ging ik met een vriendin in de stal slapen. 'sochtends vroeg werden we wakker omdat de stalknechten in "onze box"keken en errug hard moesten lachen!