toen lag ik er weer naast

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-01 19:09

Vandaag mocht ik weer rijden eindelijk,de tandarts was geweest en peet die had 2 wolfstandjes ie eruit getrokken en gesneden zijn,dus mocht ik 4 dagen niet rijden Frusty
Ze was natuurlijk heel fris had met haar buiten gelopen en losgegooid,dus ze had niet veel gedaan in 4 dagen.
ik merkte het al toen ik erop ging gelijk koppie nar beneden dus ik dacht ze heeft weer zn bui.
Ging in het begin heel goed,lekker voorwaarts toen kwamen er 2 paarden aan en sprong ze bijna over het hekje heen(is een 20 bij 40 bak met lage hekjes waar ik voor de verandering eens in ging rijden).
En toen liep het meisje dat me altijd les geeft even weg om te kijken of der deken van der paard er nog op lag,en ineens gaat peet rennen en 2 mega bokken(waar ik dus niet op gerekend had Frusty )en daar lag ik weer Haha!
Toen ben ik maar in de andere bak gaan rijden ik zeg wil je rennen dan gaje rennen er weer op flink door laten galopperen(ze had er echt zin in)en toen toch nog lekker gereden Haha!
Nou dit was me het dagje wel weer Haha!

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 19:15

Citaat:
Op 2001-11-19 18:09, schreef wendy1:
Toen ben ik maar in de andere bak gaan rijden ik zeg wil je rennen dan gaje rennen er weer op flink door laten galopperen


Oei oei oei dit hoef ik niet te doen in de buitenbak. Dan weet ik zeker dat ik er naast lig Haha!

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-01 19:18

Wij hebben alleen maar 3 buitenbakken,2 met hekken eromheen en eentje met van die lagen hekjes,daar viel ik en toen ben ik in die andere gegaan met hoge hekjes Haha!

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 19:21

ach ja, ik loop nu ook met een blauw dijbeen. Zie mijn topic hier ´gelanceerd´.