Een dagje op stallenjacht!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:37

Wat vroeg die vrouw van Meyvliet ook al weer Schijnheilig Haha!


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:31

Tessa is zeker wel gecharmeerd van Midden Delfland........ Maar zij heeft een aantal dingen tegen elkaar af te wegen. Wat de een teveel heeft heeft de andere te weinig. Ze weet ook dat John en Anoes heel hard werken om er een leuk stekkie van te maken en daar heeft ze ook veel bewondering voor. Geloof me wij zijn vandaag nog bij een hele berg andere stallen geweest en op elke stal was er wel wat aan te merken, dat kan ook niet anders. Een stal liep ik voorbij en dacht bij mezelf, dat mag vast nooit van de DB........ om maar een voorbeeld te geven.

Middendelfland is een leuke stal! Absoluut!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 08:24

Zo zie je maar het prijsverschil per regio! Verboon heeft gewoon heel veel land, land wat hier in de regio heel schaard is. Hij kan bij wijze van spreken vragen wat hij wil voor de opfok! Maarja............ das zijn geluk!

Die twee die in kompleet dichte stallen stonden met enkelt een raampje met tralies stonden niet bij een kinderboerdery, man wat was dat triest zeg....... en dat is dan ook het eerste dat je ziet he als je het terrein op komt wandelen...... goed begin is het halve werk zeggen ze wel eens.......

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 07:39

Debbie en Goldflower.......... dit heeft geen zin........ leer objectief lezen! Dan lees je dat er bij elke stal wel iets negatiefs was............ Middendelfland kwam bij Tess gewoon op de middelste plaats er waren betere en er waren slechtere........... Dat geeft toch niet! Ieder zn eigen mening. Tess rijd nu een paard in Wassenaar met keurig nette tegelpaden, keurig nette boxen en nooit een strotje op de grond....... tja hoe je het wend of keert is het bij John en Anoes nog even anders, en daar kan je dan best even van schrikken. John en Anoes hebben een monsterklus op zich genomen........ en ze zullen nog heel lang bezig zijn..... maar ze zijn idd heel goed bezig, dus voortaan niet zo imulsief reageren maar eerst lezen!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 11:39

Debbieremi schreef:
[Tuurlijk moet er nog veel gebeuren, daar werken we allemaal aan mee, maar ik moet wel zeggen dat ik een stal zoals deze, honderd keer leuker vind dan een stal die al helemaal "af" is. We hebben met zijn allen al een hoop werk verzet, maar het samenwerken en de lol die we daarmee hebben gehad was voor ons veel belangrijker dan het eindresultaat.
[/quote]


En daarin zijn mensen dus vrij om te vinden wat ze vinden...... wat voor de ene vervelend is is dat voor de ander niet! Tessa dr mening is Tessa dr mening........ respecteer dat! Andere mensen hoeven die gezelligheid niet, maar willen een opgeruimde nette zowat steriele omgeving... gelukkig is er voor elk wat wils. Jij vind een stal zoals deze honderd keer leuker........ ik ken mensen die (helaas voor hun, want ze missen een hoop) nog niet de oprijlaan op willen rijden bij John en Anoes.... ieder zn mening........ mag toch. En dat een stal niet is wat je zoekt en dat je dit ventileert betekend nog niet dat je een stal afkraakt, helemaal niet zelfs!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 12:05

Is dat het jonge friesje?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 12:21

De bak bij de krekel is subliem! Werkelijk. Ik heb er gisteravond les gegeven en niet een klein beetje water erin.........niks, kurkdroog!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 12:44

leuk dinggetje hoor..........

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:32

You GO!!! Anoes Knipoog , Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 16:12

Liesbeth schreef:
maar ik wordt als westernruiter tussen de dressuurruiters gewoon geaccepteerd, ook niet onbelangrijk.



das bijna uniek Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 19:57

goldflower schreef:
het blijft een fijne stal ,,hoe dan ook ,,en mensen die t niets vinden die moeten hun gezelligheid dan lkkr ergens anders zoeken en nie zo ,,zeiken over wat er wel en nie leuk is,,of goed of nie goed ,,tochh *LOL* *LOL* *LOL*


Tjeeezus zeg. er wordt hier niet gezeken over wat wel en niet goed is..... De enige die zeikt op dit moment ben jij....... lees het verslag nog een keer terug dan zie je dat er op elke stal wel wat aan te merken is...........

Man, wat een langen tenen zeg. Nergens voor nodig. mensen mogen hun eigen mening hebben of jij dat nou wel of niet leuk vind!

Ik vind middendelfland een leuke stal, daarom heb ik de stal ook aan Tessebes voorgedragen als eventueel een stal voor haar voor de toekomst. Dat het nu nog niet klaar is en daardoor nog een beetje een rommel is gewoon een vaststaand feit, niks aan te doen! Bij Verboon is het allemaal netjes maar veel te veel geregeld en te duur! En zo is er op elke stal wel wat aan te merken........ Het is niet nodig zo in de verdediging te schieten, echt niet!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:14

Doe jij eens even normaal zeg. Ben je niet goed in je bovenkamertje geworden!

Ik zeg niks negatiefs over helemaal niemand! Over geen enkele stal!

Lezen! Das duidelijk niet je sterkste kant!!
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 03-02-04 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:20

Tessebes mag een mening hebben. Voor de allerlaatste keer.........

Elke stal heeft voor en nadelen....... van elke stal staan de bevindingen hier in het verslag, zowel de voors als de tegens. De enige stal die tegen de bevindingen van Tessebes ingaat zijn de pensiongasten van Stal Middendelfland............ geen goede reclame!!!
Wat moeten mensen nou denken van de pensiongasten van Middendelfland als ze zo een bericht lezen? Ik weet het wel hoor.... Je hoeft het niet met de mening van Tessebes eens te zijn, maar je hebt m wel te respecteren . Als Tessebes een fout heeft gemaakt met de verrekening van hooi, stro of wat dan ook dan heeft ze dat recht gezet en met John en Anoes afgehandeld......... jullie maken het te bont

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:21

goldflower schreef:
oh snotneus ,,nou ja jij bent echt nie wijs hoor weet nie wie je voor je heb MAAR GEEN SNOTNEUSoh he dat word dan gezellie ,,ik ben er donderdag ook,,en ff over t feit dat je dat ven mij vind ,,wie heeft nou heel deze confrontatie uit gelokt



oeeh bibber Verward

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:36

Ik heb nog eens terug gelezen...... misschien zag ik het zelf wel verkeerd......

Maar kijk eens wat er bij de hooipolder staat, of bij delftse hout, of die stal in leidschendam........... Bij elke stal staan de negatieve en positieve punten genoemd......... dus ik snap die heftige reacties helemaal niet

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:20

Maar er is toch niks negatiefs gezegd over de sfeer......... die werd zelfs als positief genoemd........ Daarom snap ik deze hele discussie niet.

Lees het verhaal nog een keertje terug......... dan lees je dat de sfeer goed is!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 07:51

Debbieremi schreef:
Kim het ging ook niet om de sfeer, daar hadden jullie volkomen gelijk in.


waar ging het dan wel om......... wat is er gezegd dat er mensen zijn die zo heftig moeten reageren op iemands bevindingen over een stal.

Ik doe niet aan persoonlijke vetes Haha! , nu niet en nooit niet Haha! ....... Ik kan met mn woordjes best even boos of ongelukkig zijn........ maar zal nooit boos blijven en altijd open blijven staan voor dialoog....... Ik wil die heftige reacties begrijpen dus wil ik graag weten wat er geschreven is dat dit soort reacties uitlokt

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 08:09

Tessebes"]
[quote="Ireentjuh schreef:
ik ben super tevreden op stal midden delfland Lachen het zijn inderdaad hele lieve mensen en ze doen heel veel voor jou en je paard!! OK dan!
kom over een jaartje nog eens kijken zou ik zeggen *LOL* weet zeker dat er dan weer heel veel veranderd is!


Het gaat mij niet over dat apart betalen van stro en bix, maar in de staat dat het nu is, vind ik het op dit moment voor mijzelf nog wat te veel afzien. Ik weet gewoon voor mijzelf dat bepaalde dingen mij na verloop van tijd tegen gaan staan, maar ik kom absoluut in de toekomst nog een keer kijken! Begrijp me niet verkeerd hoor. Ze zijn goed bezig en het gaat absoluut wat worden. OK dan!
[/quote]


Het had na dit bericht op bladzijde 1!! opmoeten houden...............

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 08:11

Na weer twee stukjes geschreven door debbie en goldflower......... weer een reactie van tessa......

Nu had het echt afgelopen moeten zijn


Tessebes schreef:
Nou goed, dan zal ik nog even wat zeggen over Stal Midden Delfland, voor de dames die niet van ophouden weten. Ik vind dat John en Anoeschka goed bezig zijn, dan heb ik in deze topic al een paar keer gezegd en dat heb ik ook al via PB aan John kenbaar gemaakt. Op een gegeven moment moet je echter plus- en minpunten tegen elkaar af gaan wegen. Daarin telt ook de afstand en de prijs mee. Midden Delfland ligt voor mij best een eindje weg en de met de prijs van de stalling + de extra kosten voor stro en hooi kom ik toch aan een aardig bedragje. Dan ga je voor jezelf afwegen; als ik wat dichterbij een stal kan vinden en ietsjes meer geld uit geef, wat heb ik dan?! Ik heb dus absoluut geen besluit genomen. In deze topic heb ik voor mijzelf op een rijtje gezet wat ik van de stallen vond. Ik zal nog regelmatig terugkijken en mijn mening misschien verleggen. Nogmaals; dit is wat ik van de stallen vond en jullie hoeven het er niet mee eens te zijn.


Dan volgt er een hele normale reactie van anoes..... iets waar we allemaal wat mee kunnen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 08:15

En een normale reactie van John......... ook een waar mensen wat aan hebben..........

En dan komt Goldflower er even overheen............

goldflower schreef:
het blijft een fijne stal ,,hoe dan ook ,,en mensen die t niets vinden die moeten hun gezelligheid dan lkkr ergens anders zoeken en nie zo ,,zeiken over wat er wel en nie leuk is,,of goed of nie goed ,,tochh *LOL* *LOL* *LOL*



???????
Dus als je je mening geeft dan zeik je????

Sorrie, ,maar ik begrijp het niet. En wie het wel begrijpt mag het uitleggen.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 08:15

Anique_Vaandrig schreef:
jongens, ik ken natasja, we hebben gepbt en heeft gewoon spijt van haar reactie. Het zou jammer zijn las mensen dus niet meer zouden willen komen kijken vanwege een akkefietje, dat overigens bij de beste mensen weleens voorkomt.

Ik stel voor om hier NU mee te stoppen. Iedereen heeft zn zegje gedaan!

Maar Tessebes, welke stal staat volgens jou nu op 1, of ben je er nog niet helemaal overuit?



Anique je kent me langer dan vandaag........... ben niet boos, ik wil het begrijpen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 08:42

gijsenkim"]
[quote="goldflower schreef:
het blijft een fijne stal ,,hoe dan ook ,,en mensen die t niets vinden die moeten hun gezelligheid dan lkkr ergens anders zoeken en nie zo ,,zeiken over wat er wel en nie leuk is,,of goed of nie goed ,,tochh *LOL* *LOL* *LOL*


Tjeeezus zeg. er wordt hier niet gezeken over wat wel en niet goed is..... De enige die zeikt op dit moment ben jij....... lees het verslag nog een keer terug dan zie je dat er op elke stal wel wat aan te merken is...........

Man, wat een langen tenen zeg. Nergens voor nodig. mensen mogen hun eigen mening hebben of jij dat nou wel of niet leuk vind!

Ik vind middendelfland een leuke stal, daarom heb ik de stal ook aan Tessebes voorgedragen als eventueel een stal voor haar voor de toekomst. Dat het nu nog niet klaar is en daardoor nog een beetje een rommel is gewoon een vaststaand feit, niks aan te doen! Bij Verboon is het allemaal netjes maar veel te veel geregeld en te duur! En zo is er op elke stal wel wat aan te merken........ Het is niet nodig zo in de verdediging te schieten, echt niet!
[/quote]

toen kwam dit erachteraan ..............

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 08:48

en toen dit...................

goldflower"]
nou als je nou zo een grote zeikbek heb over wat ik vind dan mag je me ook pben hoor dan geef ik je wel ff mn telnr,,en buiten dat wat maakt jou t uit of ik erop reageer jij reageert toch ook ,,en ik vind als je wat te zeiken heb over iets dan mot je dat gelijk zeggen in die gene zn gezicht als je daar bent en dan ga je niet zo achterlijk op bokt een verslag mkn,, kijk dat is iemand in het openbaar de strond indrukken en als jij je paardjes wil trainen dan moet je dat lkkr doen en ga dan nie zo lopen zeiken op bokt,onder t motto ,,ACTIE REACTIE Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

[/quote]

Op deze reactie heb ik gevraagd of ze niet goed in dr bovenkamer was

en dan glashard.............


[quote="goldflower schreef:
ik verdedig MN STALLETJEeerst op een normale manier ,,en als jullie dan echt alles goed terug lezen ,,dan zie je dat GIJSENKIM alseerst komt met de vijandelijkheid,,zij verdedigt haar vriendin wat haar goed recht is ,,maar dan mogen jullie mn verdediging tegenover mn stal ook



i rest my case......... wil best sorrie zeggen, maar dan moet ik wel fout zitten


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Dartel, GrapeshotBot, jitskenienke en 49 bezoekers