Ruzie met stalgenoten

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 18:32

Het klinkt heel banketstaaf, en dat is het ook, maar ik ben bang dat je naar een ander adres moet gaan kijken. Je bent alleen tegenover twee anderen, de eigenaar doet er niets aan.. Ik ken het probleem, heb het zelf met m'n vorige verzorgpony meegemaakt. Nogal dominante haflingerveulen wat ik had opgevoedt. Kon er eindelijk mee gereden worden, komt daar zo'n huppeltrutje dat er gelijk priveles mee neemt. Via die eigenaars (die er net zoveel aan deden als die boer bij jou) ben ik op het huidige adres gekomen. Het was heel erg slikken en ik heb nog steeds de pest aan dat meisje en die eigenaars (4 jaar geleden!) maar ik heb er een leuk adres voor terug gekregen.
Tot die tijd; inderdaad gewoon nog een keer met die paarden rijden, desnoods rustig stappen maar dan hebben die huppeltrutjes niet gewonnen! Of probeer uit te vinden hoe laat zij rijden en dan gewoon nog vroeger komen zodat jij wel de eerste bent... Haha!

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd


Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 19:03

Hoe stevig je ook in je schoenen staat; zou jij opgewassen zijn tegen twee zulke meiden en zo'n makkelijk denkende eigenaar? Scheve mond
Hoe gaat het er bij je vriendin dan aan toe?

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 19:12

Staat die pony op dezelfde manege? Zo ja; erg dapper om daar te blijven rijen! Je hebt helemaal gelijk dat je er voor jezelf komt ma makkelijk is het niet. Petje (of cap) af voor je OK dan! !

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd


Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 19:17

Het voige berichtje was bedolt voor Shirley, maar inderdaad Claudia, ik snap het. Alleen, weet die boer ook dat die andere meiden zo zijn? Zijn jou vriendin en die meiden trouwens helemaal verantwoordelijk voor die pony's, omdat ze ook moest voeren?

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 11:47

Heb zelf het eerste jaar op een ponyclub gereden. Was niet echt lollig, maar ik kon rijden (meestal, dan). Daar telde je mee als je maar vaak genoeg won. Aangezien dat ik niet eens een huurpony had telde ik apsoluut niet mee. Iedere week 'dachten'ze dat ik niet kwam. Iedere week moest ik met een pony rijden die och echt te oud was voor de les, maar waar ik op moest omdat ik anders niet kon rijden (deed dan lekker rustig aan ). Andere pony's mocht ik niet op want dan zou hij te vermoeid zijn voor de wedstrijd die pas op zondag was (reed op woensdag). Geregeld was m'n fiesband lek zodat ik 5 klm naar huis kon lopen. En voor de rest werd ik genergeerd, behalve door een meisje.
Dat meisje had de oude pony gehuurd omdat z hem lief vond en omdat ze nooit de kans kreeg om een andere pony te huren. OP een dag mocht ze met de pony van een ander buiten rijde. De pony sloeg op hol, zij viel eraf en brak haar been, pony is tegen auto op leuke snelheid gerend. En pony moest worden afgemaakt omdat een hoef eraf lag. Heel zieli voor de eigenaresse.
Nog zieliger voor dat meisje want zij kreeg dus van de hele ponyclub de chuld want zij had die pony tegen moeten houden. Dat kan makkelijk met een gebroken been.
Dus nee, ik heb respect voor mensen die het kunnen maar het werkt niet altijd wanneer je je scheur los trekt.

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 19:33

He, Samhorse, ik zou dus even WEL met de eigenaresse gaan praten! Het is inderdaad de baan van die stalknecht en dus haar verantwoordelijkheid! Ik vindt het ook niet bepaald overkomen als iemand die haar werk goed doet en hart heeft voor de paarden...
Kom op meis; dit is een situatie waarbij je WEL je mond open moet trekken, desnoods samen met je vriendin, voordat de paarden de dupe worden van zo'n ongeintresseede huppeltrut!

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cantheon, Dala8, Grainey, Kalea, lanouska, laura22, monsera, Sasqiua en 19 bezoekers