1 maart manege plat!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

1 maart manege plat!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 13:24

Het is dan eindelijk zover,vandaag de allerlaatste ponylessen,vanmiddag gaat ook een groot deel vd pony's en paarden naar hun nieuwe eigenaar.
Sommige blijven net als ons(pension)nog 2 weekjes staan.En 1 maart gaat de manege plat voor nieuwbouw. Boos!
Dat wordt wel even slikken na 8 1/2 jaar al die paarden en pony's in 1 keer weg. Boos!
Vooral omdat ik 1 straat verder woon,en dus vaak heen en weer loop,al is het al om de hond uit te laten.
Ik rijdt dan al een tijdje niet meer op de manege pony's maar loop er toch elke dag,en zadel die ponytjes nog vaak genoeg op.Het blijven allemaal schatjes. Lovers
Van sommige vind ik het echt zonde dat ze verkocht worden...en dan aan van die mensen..... Boos!

en uhm miss_petit Smookey is nog niet verkocht.....en mijn moeder wil um ook niet ff kopen.

Ik ga nu zo ff naar de manege om wat foto's te maken,alleen lukt het niet om mijn digi op de pc aan tesluiten Boos!


maaruhm ja ik moest t ff kwijt.

Sterkte Renske....ik maak als het lukt zo nog wel ff wat foto's van Boy.

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 13:36

Jeetje, wat ongelookelijk ***, zeg! Ik leef met je mee. Moet er niet aan denken dat zoiets met de manege waar ik rijdt gebeurt... Ga je vanmiddag terug wanneer die pony's opgehaald worden? Ik zou daar zelf helemaal niet tegen kunnen Huilen Heb je eigelijk al een andere stalling voor je eigen paard gevonden? Het zal wel afkicken worden, je paard een straat verderop...ideaal.
In ieder geval; heel veel sterkte komende tijd!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:00

Ach jakkes wat klote zeg!
Nieuwbouw... over 10 jaar ligt ons huis ok plat, ze willen hier de vleut vol gaan bouwen met industrieterrein.. leuk Boos! Huilen

stelletje dombo's, sorry hoor, maar moet nederland echt helemaal volgebouwd worden?..

heel veel sterkte komende tijd!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:46

En daar gaat de manege waar k 8 jaar heb gereden...
Sommige dingen zal ik missen al die goede herrineringen maar van andere dingen is het maar beter dat t weg gaat.
Ik hoop iig dat de pony's en paarden een schoonere stal krijgen en ik hoop voor de pony's ook een ruimere stal en een goed baasje!
Gelukkig had ik in juni al een nieuwe stal...
Misschien dat k van de week nog wel ff ga kijken op de manege...

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 18:49

INkie schreef:
Misschien dat k van de week nog wel ff ga kijken op de manege...


oke dan ga ik met je mee!
Echt ongelovelijk stinkmodder dat de manege weggaat ik heb daar leren "ponyrijden"zoon 8 1/2 jaar lang ik ben er al een tijd weg (bijna een jaar) maar ik vind het wel erg!

Daffie en Renske veel sterkte.... Ach gut

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 19:48

Juut"]
Jeetje, wat ongelookelijk ***, zeg! Ik leef met je mee. Moet er niet aan denken dat zoiets met de manege waar ik rijdt gebeurt... Ga je vanmiddag terug wanneer die pony's opgehaald worden? Ik zou daar zelf helemaal niet tegen kunnen Huilen Heb je eigelijk al een andere stalling voor je eigen paard gevonden? Het zal wel afkicken worden, je paard een straat verderop...ideaal.
In ieder geval; heel veel sterkte komende tijd!
[/quote]

ik ben wel geweest en heb wat foto's gemaakt,alleen zijn er pas 6 pony's weg,de rest gaat de komende week.Het is wel vreselijk om te zien met wat voor mensen die "trouwe" manege pony's meenemen.

Uhm ja we zijn vanmiddag bij vd Arend geweest(waar Margon ook staat)en we gaan daarheen,eind februari.Das voor mij 7 kilometer fietsen,en er is alleen een buitenbak en een stuk duurder.
Nu hebben we het heel goedkoop met binnen en buiten bak 2 min.lopen van huis.Dus dat is idd wel poedersuiker.


[quote="INkie schreef:
Ik hoop iig dat de pony's en paarden een schoonere stal krijgen en ik hoop voor de pony's ook een ruimere stal en een goed baasje!

Schoon is het altijd wel maar niet al te groot,oke ik geef toe best klein maar Pinkel heeft er ook jaren gestaan en ze zijn het gewent en krijgen genoeg beweging,aandacht en te eten dus slecht hebben ze het zeker niet.
Citaat:
Sommige dingen zal ik missen al die goede herrineringen maar van andere dingen is het maar beter dat t weg gaat.

Verward hoezo het is altijd harstikke gezellig...(naja sinds jij weg bent. Tong uitsteken )


Renske nogmaals sterkte(haar lievelings pony is dus ook verkocht)
Boy staat nog op de manege,maar hij's wel verkocht dus als je nog foto's wil maken.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 19:49

wou er ok net een topic over plaatsen , alleen vandaag zijn alle ponys al weg gegaan , met sommige ponys heb ik echt medelijden waar ze nbaartoe gaan , nooit meer mijn lieve boy Verdrietig de enige pony waar ik een beetje redelijk rijden op kon Boos!

gelukkig was donderdag wel een hele leuke les , de 1e keer ging boy echt hard tijdens de galop was echt euk , alleen jammer dat we les hadden van mercedus , vind lyda toch leuker les geven

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 19:57

hee flippie alleen marie,baron,misty,lady,spetter en mormel(en patries en balder)zijn vandaag weggegaan de rest is verkocht en blijft op de manege staan.(Tot de manege van Ellen klaar is of we echt weg moeten)Of gaat deze dagen weg,happy,scooby en carla gaan niet weg. Lachen als je nou eens die software vind kan ik foto's van vandaag erop zetten Tong uitsteken esma zou nog foto's van boy maken,ik weet niet zeker of ze dat nog gedaan heeft...

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:01

*snif*
Voelt met jullie mee...

Verder valt er eigelijk weinig te zeggen... Verdrietig

Sterkte allemaal!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:07

Aan wie is Boy verkocht als ik vrage mag??

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 20:07

Lachen thnx

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:22

jeetje, wat erg voor je zeg! Scheve mond
ik hoop voor je dat boy een goed plekkie krijgt,


stertke Ach gut Ach gut

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:25

Jeetje wat er zeg !!!
Ik zie de laatste tijd veel dat manege's dicht gaan

Sterkte Ach gut

bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:44

he verdorie wat oliebol meid.
onze stal word ook over een jaar of 5 afgebroken voor nieuwbouw...
k vind t af en toe maar onzin... allemaal van die milionairs huizen.
wie kan dat tegenwoordig nog betalen? in die wijk staam alleen maar huizen van 1 of 2 milioen.
naja.... heel veel sterkte

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:54

Ik vond het al zo wennen dat er een nieuwe eigenaar kwam. Laat staan dat heel de manege plat zou gaan.

Pff moet er niet aan denken. Sterkte hoor!

prompter

Berichten: 11098
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:55

Oh bah! Bij ons in de stal zijn ook al veel stallen verdwenen door nieuwbouw, het lijkt me echt verschrikkelijk om mee te moeten maken!

Afbeelding
Afbeelding A mind is like a parachute - it works best when it's open Afbeelding

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 15:27

we zitten ookal zo erg te wachten op een nieuwbouw wijk(bijna) inde achtertuin *LOL*

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 15:27

NOT!!