dierenmishandeling of niet? wat is jullie mening..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:24

Dierenmishandeling is een groot woord, maar ik vind t wel zielig voor je paard ja! Hij gaat niet dood van de regen hoor!
Ok rijden in dit zeikweer heb ik ook geen zin in, maar ik zet mn paard in de paddock met regendeken (maar die staat ook in de regen vrolijk om zich heen te kijken) en ga een stuk aan de hand stappen. Dan is alleen zn hoofd en hals nat en dat kan tijdens het poetsen weer drogen..
Als t een paar dagen achter elkaar regent komt jouw paard dus een paar dagen niet buiten? Kan me niet voorstellen dat je je paard daar een plezier mee doet..
Laatst bijgewerkt door Aramat op 31-01-04 16:27, in het totaal 2 keer bewerkt



Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 18:34

NovaGirl schreef:
geen schuldgevoel krijgen hoor
Mijn opa zegt altijd : "ga jij voor je lol naar buiten terwijl het regent? NEE! dus de paarden ook niet, ze gaan er niet dood aan.

Aan regen gaan paarden ook niet dood, maar het onzin om te zeggen dat paarden gewoon in de regen buitenkunnen, sommige/veel paarden kunnen juist wel ernstig ziek worden van de kouregen, daar moet niet te licht over gedacht worden.

Scheve mond


Dit vind ik echt de grootste onzin! Vergelijk je je paard altijd met jezelf? Denk je nou echt dat een paard liever de hele dag in een hokje van 3 bij 3 staat dan dat ie wat beweging krijgt in de regen?? Maar goed, jouw paard!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 bezoekers