Antoonio kale kip!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-01 15:18

Haha, mijn bolle knollie is vrijdagmiddag geschoren en is nu helemaal beige....! *LOL*

Het meisje wat hem voor mij geschoren heeft is dol op hem, tenminste dat was ze.... Toon vond het nu nodig om haar een zetje te geven toen ze op mijn poetskist stond om bij zijn nek te komen. De smiecht ging steeds dichter naar haar toe totdat ze haar evenwicht bijna verloor en er af moest springen. Onschuldig kijken dattie deed! *LOL*

Maar goed, het ging weer vlekkeloos, nou ja vlekkeloos: we hadden stroomstoring, dus Toon was half kaal toen dat ding ermee ophield. Gelukkig was het een tijdelijk probleempje waar half Noordholland vrijdag mee te kampen heeft gehad en konden we na 10 minuten weer verder scheren. Ik kneep hem wel even: paard links beige en rechts rood met twee beige strepen....! Schijnheilig

Ik heb nog voor en na foto's gemaakt, ze zijn niet echt leuk of zo. Misschien plaats ik ze morgen even als ik tijd heb (lees: als mijn baas en mijn collega's even opsod.... en ik het rijk alleen heb! Haha! )


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 10:45

Ja precies: zo keek-ie! "Wat?? IK?? Ik deed niks!" *LOL*

[img]../upload/123/mvc-antoonio.jpg[/img]

Lekker ding hoor die Toon! Lovers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Crista, LDRD, sterregoud, xSimonee en 178 bezoekers