Knappe Tinkerhengsten weesten kijken!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Knappe Tinkerhengsten weesten kijken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 14:21

Vanochtend zijn we naar Meerkerk gegaan, want nav een advertentie op marktplaats gingen we kijken naar twee 2-jarige hengsten die dit jaar proef mogen gaan dekken; Keith en Maxolo.
Daar aangekomen stonden de twee mannen in hun box, Keith, zonder ook maar wat hengstengedrag, en Maxolo, als echte man Haha!
Ze hebben beide hengsten even losgegooid en vooral Maxolo had gewéldige gangen Kwijl
Maxolo is de kleinste van het stel, meet nu 1.41 en Keith is 1.54. Voor mijn merrie is Keith zoiezo te groot, aangezien mijn ukkie maar 1.35 meet, en toen we Maxolo zagen lopen was de keus snel gemaakt OK dan!
Ook de ICS goedgekeurde Chester werd losgegooid, wat heeft die hengst ee hoog kwijlgehalte zeg, echt een prachtbeest Kwijl
Mijn merrie wordt dus eind april gedekt door Maxolo (voor foto's; zie www.irishcobs.org) en als het allemaal meezit hoop ik volgend jaar een knap veulentje erbij te hebben! Lachen

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront


Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 14:52

Is inderdaad vlakbij dan, het ligt tussen Gorinchem en Vianen!
Alleen Chester is ICS-goedgekeurd, Maxolo en Keith nog niet, maar die zullen volgend jaar naar de hengstenkeuring van 't ICS gaan.

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 18:02

Ik wete wel dat het geen aanval is hoor Lachen
3 jaar is inderdaad nog vrij jong, maar ik denk dat het geen probleem moet zijn. Maxolo is ook vrij zwaar, dus volgens mij is het wel een leuke combi!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, criollo_yess, Ilona__, J30d, Lisette1987, lynn_Joy, lynnXtubbie, meniekske, Mo_Noah en 75 bezoekers