Paardje wou alte graag terug!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Paardje wou alte graag terug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 19:09

Haha! hoihoi,

vandaag maar uitgemest en gepoetst en dacht kom laat ik stukje ff rijden van de weg.
nou gedaan maar het ging al regenen en me paardje had geen ijzers !dus ik ging toch maar draven en ik kwam op een stukje gras, wat nog goed was en niet glad, had ik paar galopsprongetjes gemaakt ,maar het ging plotseling hagelen en ze was eerst heel rustig en toen plotseling,!na het bruggetje waar we links moesten kwamen we op het laantje en gelijk na de brug ineens volle galop over de stenen! Bloos! maar ik zat zonder ZADEL Bloos!
maar ik bleef zitten en dacht nou oke want inmiddels zag ik de stallen al en ze was niet meer te stoppen Bloos! hihi want vond de hagel erg eng en tegelijketijd liep het afentoe in haar oortjes Bloos en toen ging ze elke keer schudden met der lichaam in volle galop Verward ik dacht maar ik hou de manen vast
hihihih
maar alles goed afgelopen galoppeerde gelijk der stal in hihi
gelukkig kwamen er geen auto's op het laantje, meestal is het daar heel rustig en er was geen autoweg naast dus kon niks gebeuren OK dan!


daarna schudden ze nog afentoe met der hoofd in stal van ik ga niet meer naar buiten daarna had ik geprobeert er naar buiten te nemen ,maar nee bleef staan onder de afdak terwijl ze regen niet eng vind.
ik denk dat het hagel hard op haar neer komt en ook ze heeft al niet zo dikke wintervacht!




sorry voor het lange verhaal moest het ff kwijt



gr susanne en gekkie knollie OK dan! Lovers
Laatst bijgewerkt door xSuusx op 27-01-04 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Onderschriftloos


xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 19:15

ja vond het wel grappig en er stonden nog mensen te kijken van stal die is ook gek!
Maar ja ik lag dubel want het was heel komisch

gr susanne

Onderschriftloos

xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 15:54

hoihoi,
ja me zadel past niet meer omdat ze drachtig is dus ja moet wel mar normaal is ze heel lief maar het lag denk ik aan de regen.


nou gr susanne

Onderschriftloos


xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 22:12

hey chan ik ben 14 hoor:p
maar goed je hebt ook wel eens gelijk !me hersaenen zijn niet helemaal in oorde!!

nou gr

Onderschriftloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 44Myrthe44, Camino_S, carina, Josien_, Karintich, Lucia88, meggiemeg, Miekie74, RianneH, Shinedown, Tieme, Titsia, Zinzi_jewel en 122 bezoekers