MIJN paard en koets

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-01 23:07

enja jongens zal eerlijk zijn vond het niet zo super geweldig (gingen boel dingen de mist in) Maar zal ff bij t begin beginnen.
Gisteren McJack in de was gezte en hij was bijna HELEMAAL wit behalve zn sokken en een beetje van zn buik. maar schoon genoeg manen stond mega grappig de lucht in te pieken. vanmorgen om 7 uur vertrek. dus paardjes ingepakt en wel richting brabandoland. aangekomen daar ontdekte ik al snel kim die bijna moest. paard helemaal opgetut en mezelf nog erger toegetakeld (paulien heeft foto's was beetje in de trant van als mijn paard niet wild doet doet marjo wel wild met der haar Haha! ) en bij kim der show gekeken. vond lottelknolletje nog steeds een super knol. maar heb t laatste stukje niet kunnen zien omdat we erop moesten. dus erop en losgereden. die bak was niet echt super maarja tinkers staan nu eenmaal niet goed op hun benen en mella zeker niet (terwijl t wel ielding is en nie lomp) dus die ging bijna op zn snuit. we moesten buitenom wat in je zigeunerpakje toch behoorlijk kouhoud is. maarja hoort erbij laten we maar zeggen. show ging bar slecht. ik ging goed maarja dan vallen de fouten van de rest op en dna dnek je gvd waarom kunnen die nou niet net zo lief zijn als blacky. maarja daar kunnen zij niets aan doen. maar achteraf viel t reuze mee. toen ben ik de beurs overgestruind (eh tot de showbak). en werd ik nog beetje boos omdat we toch meededen met t defile terwijl de hele tijd werd gezegd dat we niet zouden gaan (maarja we hadden prijs dus we moesten wel). maar ach kan gebeuren. maar niet leuk. Maar we hadden wel de derde prijs voor onze show. terwijl t zo is dat je prijs krijgt als je meer dan 1 dag meedoet, maar voor ons hadden ze een uitzondering gemaakt maar zeiden er wel bij dat als we 2 dagen waren geweest we waarschijnlijk 1e waren geworden (hebben ook een heel uitgebreidde shows met 50 man erin (en 9 ierse tinkers Haha! ) )
volgend jaar gewoon 2 dagen (scheelde toch 350 in prijzen geld (nu 150 ipv 500))
de 2e show ging stukken beter (ook al vond camillo dat de draf geen gang was en datde buitenbocht in galop makkelijker is) in t stap gedeelte gooide ik alleen een van de cadeau dozen onder de huifwagen wat een leuke pfieuw gaf (hierna zou stukje vrijrijden komen) en waardoor al dat gevlekte gespuis alle kanten opvloog (leuk effect) en ik mocht rondje extra omdat ik t defile gemist had Haha! achja heb t over de hele dag genomen ontzettend leuk gehad. niet wonderbaarlijk veel mensen gemeet. heb nu weddenschap staan dat ik volgend jaar met ailin mee doe en stef met honey.
ow en ik ben helemaal fan geworden van marianne sherps (black riders) die stond naast ons ind e stallen. en die vond onze show zo leuk. dus zegt ze tegen maaike en mij als jullie in t publiek gaan zitten en hard joelen weet ik waar jullie zitten en dan stop ik en maak ik een stijgering en roep ik tinkertjes. dus maaike en ik helemaal uit ons dak Haha! en ze deed het ook nog echt super. vond ik echt mega stoer van der. dus als iemand haar kent (volgens mij doen sommige bokkers dat?) zeg maar dat ze 2 fans er bij heeft en de groeten van de tinkermeisjes Haha! (werd trouwens ook nog gebombardeerd tot gillende keukenmeid door mevrouw pam)

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 23:17

jaaa die marrianne die is vet!!!!!!!!!

wie had er gewonnen met de prijs voor de shows? en tweede plaats?

jammer dat het de eerste keer niet echt goed ging was bij ons ook zo, sya was twee keer de bak uitgevlogen maar dat was gelukkig iederekeer op het goede moment.

die inrij bak was glad he die was echt heel slecht had er ook al last van op de vrijdag viel het nog maar zaterdag echt irri.

mischien kunnen we volgend jaar wel een show samen doen dat lijkt me gaaf nog meer bonte vlekken behalve Sya Haha!

xxx
Thirza
lebber van Sya

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-01 23:21

de ijslanders waren eerste en de dartmoors 2e. ooit hebben wij een sgeopperd om samen een show te doen met t andere team dat is er nooit van gekomen. dus ik weet t niet. bij ons ging t niet zo erg mis en je zag t van de buitenkant ook niet super (ja alleen echt in t begin) dus t viel mee. maar brengt je op dat moment aardig uit je humeur Haha! maarja dat is ook zo weer over met zo'n schat van een pony (hij had alleen wel zn lampje in zn maaantop kaduk gemaakt dus had ie nog moinder lichtjes Boos!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 00:20

jajajajaja, bereid je maar voor hoor!!!!1
Volgend jaar Ailin en Honey in de bocht op P&K!!!!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 11:49

Vanaf de tribune zag de show er goed uit hoor!!! Denk dat minstens de helft van het publiek niet door heeft gehad dat er van alles fout ging (viel toch ook wel mee?). Ik heb trouwens de hele show op film staan, dus als je interesse hebt in een kopietje moet je het maar even laten weten! Ik had helaas geen mogelijkheid meer om te gaan meeten want mijn krakkemikkige lijf zei ho! Frusty , dus vroegtijdig naar huis. Heb stiekum wel Nimber bij de Groningerstand gezien en paulien (die was druk met haar taart bezig Vork ). Hoop dat mijn lijf de volgende keer beter meewerkt als er weer zoveel bokkers bijelkaar zijn!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Von op 2001-11-19 10:49 ]</font>