Wow! Heb op z'n rug gezeten en hij vondt het goed!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Wow! Heb op z'n rug gezeten en hij vondt het goed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 19:18

Op 12 december 2003 zat ik voor het eerst op Kieran's rug, na anderhalf jaar van poetsen, opvoeden en knuffelen. Eerst een beetje over zijn rug heen gehangen en toen hup! m'n been erover en lekker zitten. Alleen gezeten verder niets, behalve mezelf verbaasd over de enorme breedte van zijn rug! Haha! Na al die tijd van er naar toe werken was het op dat moment uiteindelijk een heel vanzelfsprekend iets om op zijn rug te zitten. Pas achteraf kwam echt het besef van "Wow, ik heb op zijn rug gezeten en hij vondt het goed!!" Pling

Tussen de kleuterklassen door De Bonte en mijzelf bezig gehouden met de kunst van het longeren en vandaag, nadat we ook voor het eerst hadden gelongeerd zonder longe, dus lekker vrij in de rondte laten huppelen, was het dan weer zover!! Zadeltje erop en met babystapjes opgestegen OK dan! En weer eraf, weer erop, via de andere kant erop (oef!!dat valt niet mee als je dat niet gewend bent!! Stijve Hark!! Bloos )

Vervolgens in de bak aan de hand van mijn instructrice rondgestapt!! Rare gewaarwording hoor, om zo op zijn rug te zitten!! En dan ook nog rondstappen!!! Wel heel gaaf!!

En 't beest was weer zooooo braaf!! Afbeelding

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 19:21

Wat fijn dat het zo goed ging.
Succes verder er mee en ik hoop voor je dat het zo blijft doorgaan OK dan!

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 19:24

Die eerste keren; die blijven je hele leven bij! Het idee alleen al dat zo'n paard je genoeg vertrouwd om je op z'n rug toe te laten...kicken! OK dan!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 19:56

succes he!!
lekker ontpannen blijven!!
en veel vertrouwen in jezelf(jaa, ik heb wel 3 paardjes(hehe PONYs van zo`n 1.10 tot de 1.30 ingereden)

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 20:43

en dat moet ik hier lezen??shame on joe! Haha!
goed man, kieran heeft goed geluisterd naar Tallies wijze raad nog effe en we maken samen de bossen onveilig!

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 18:45

Gaaf Mel,
Wanneer is de volgende les?