jullie ver-erende dingen die je es op de manege mocht doen.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-01 19:41

weet enti hoe ik het moet zeggen, maar bijv. jij was diegene die alleen op dat paard mocht rijden enzo..

Euhm de mijne ff als voorbeeld:
- ik heb op de 1e manege es een 4e jarige net beleerde pony uitproberen in de les.

- ik mocht bij de andere manege (de Hjouwer) Roadie ook een net nieuw gekochte pony uitproberen, of ze een beetje geschikt was voor de les.

zo iets bedoel ik. Wat je toen of nu heel erg leuk vond om te doen enw aar niet iedereen zomaar voor gevraagd werd/word

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:18

toen ik nog op de manege reed mocht ik elke week op het wildste paard rijden een fjord die behoorlijk koppig was en iedereen vloog er af haha toen ging de lesgever erop en die kon hem ook haast niet aan toen ging ik erop en toen deed luisterde die echt heel goed dat was wel grappig ze zeiden: als we weer problemen hebben roepen we jou wel even dat vond ik wel cool met dat paardje had ik echt een goeie band~!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:25

dat ik le mocht geven aan de kleine kinderen en als er een paard voor de verkoop was mocht ik er wel eens op!
ik mocht de manege pony's altijd buiten gooien en opjagen (dat mocht ik alleen)

maar nu ben ik van die manege af Verdrietig
de eigenaar was een ***
maar ja nu heb ik wel mijn super de super de veulen Schijnheilig
o sorry een beetje off the topic

-x- iris

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:26

Ik mocht de stal van een heel mooi paard uitmesten Clown en ik was verkozen om op een eigen pony te rijden Tong uitsteken

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:28

Heb best vaak pony's uitgeprobeerd die nieuw waren. Ook heb ik met mijn instructeur een manegepony ingereden! Party!!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:29

ik mag elke zaterdag de stallen uitmesten en zware haymix op kruiwagens leggen Tong uitsteken

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 21:55

hm het is al weer 6 jaar geleden, maar ik was erg vereerd toen onze instructrice vroeg of ik op haar net ingereden paard mee wou gaan rijden in de lessen, gratis nog wel Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 22:58

ikzelf um... ja een van de eerste die op amy mocht (op paardendal) mijn vriendin mocht eerst op een eigen pony rijden in de les, een hackney was het volgens mij

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 23:08

Dat ik nou 3 keer een nieuwe pony van de trailer mocht plukken en daar als eerste op rijden (van de manege dus)

Ben ik eigenlijk wel heel trots op Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 23:14

Een paar keer als eerste op een nieuw paard les rijden of een wedstrijd.
De manegepaarden en pony's water geven in de weide (badkuip vullen).

En pas geleden een nieuwe manegepony verplaatsen naar een andere stal Lovers Wat een lief beestje is dat zeg Haha! (haha niet persee boeiend, maar toch)

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 23:15

ik mag shows meerijden. mag helpen met ponykamp. mag veel op de nieuwe paarden. en af en toe op t paard van de eigenaresse rijden. en met alles ben ik mega blij en ontzettend dankbaar. echt super dat ik dat allemaal mag. heb ik gewoon mega mazzel mee. en ik ben der ook heel blij mee. Haha! Haha! Haha!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 23:27

Ben nie zoveel op de manege, maar toen ik mijn pony nog nie had reed ik vaak voorop in de beginnersles (dat was dan ook gratis en na mijn gewone les) dat vond ik altijd heeeel leuk Haha!

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 19:35

Op de manege heb ik is een keer een pony en een paard moeten voor rijden voor een koper.

En als er een niewe pony/paard is mag ik er vaak als 1e op.

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 19:48

Ik rijd heel vaak op allerlei paarden die stil hebben gestaan en op een paar jonge paarden en nieuwe paarden enzo.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 20:11

hee assie, welke 3 waren het behalve boefje(zie hier op bokt)

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 20:15

boefje, topaz en fellow, maar fellow is toen na heel snel weer verkocht geloof ik.
Maar dat ik op fellow mocht, da's 5 jaar geleden, dus ik weet niet meer precies of ik toen de 1e was die erop zat.. volgens mij wel

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 23:22

Niet veel bijzonders eigenlijk. Tijdens mijn stage mocht ik wel helpen bij de beginnersles op zaterdag. Met de pony`s meerennen om ze in galop te brengen want dat kon ik het beste (met lange zweep) en ook lesgeven. Vooral dat laatste vond ik bijzonder al was dat niet speciaal omdat ik zo talentvol was maar gewoon vanwege de stage. Desondanks was het wel erg leuk.