sneeuwpret!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

sneeuwpret!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 14:28

Eindelijk is er bij ons dus ook sneeuw gevallen! Toen ik gisteravond naar huis ging kon ik maximaal 40 km/uur rijden (rond 20:30). Maar het grootste deel nog langzamer gereden. Natuurlijk was het afwacvhten of het een beetje zou blijven liggen. Gelukkig wel. Dus kon Verena vanmorgen ook naar de sneeuw kijken.

Samen met Marc heb ik achter huis een grote sneeuwpop gemaakt. verena stond er in de maxi-cosi naast. Ze vond dat witte spul maar wat vreemd!

Later op de ochtend hebben we een slee gekocht. Aangezien Verena nog niet kan zitten, mocht ik erbij op. (had Marc vorige week al beloofd), helaas ging het trekken wat te zwaar, dus ik er krom naast lopen om Verena op haar plek te houden. Echt leuk vond ze niet meer, maar Marc en ik hebben de grootste lol gehad!



Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 22:53

Tsja wat wil je met een half jaar. Maar wij mogen in elk geval alweer! We hebben vanmiddag ook al even sneeuwballen gegooid. We waren bij mijn ouders, en toen we weggingen konden we het niet laten. Marc heeft bij mijn ouders 2 ballen naar binnen gegooid. Mijn pa 1 bij ons in de auto. En ik heb zijn kale kop ingepeperd.......

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Claudia1993_, DotBot, Iris_Casper, janneke584, Marjo84, Whizz en 36 bezoekers