goed nieuws over asielhonden.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 19:13

dizzy daar is mn vriend gek van sinds ie jullie foto's heeft gezien Lachen
woensdag heeft hij een afspraak bij de bank, en dan vanaf donderdag gaan we met de makelaar bij een aantal huizen kijken(behalve als blijkt dat alles boven het budget zit, dan moeten we iets regelen met zn ouders, die hebben een eigen zaak en zouden dan iets regelen, dat hebben ze ook gedaan met zn huis in belgie)

dus als alles meezit is er binnenkort een huis in NL voor hem(en mij) en dan gaan we naar het asiel

dus mocht dizzy er dan nog zitten denk ik dat ze een nieuw baasje heeft
en als t even kan komen er 2, maar het is dus eerst even afwachten of de bank mee wil werken, en we een beetje een leuk huis kunnen vinden.

en ik ben echt blij om te lezen dat ella geplaatst is, had echt medelijden met dat beestje! nu de rest van de honde nog!

heb je trouwens een foto van Dusty?of staat die op de site en heb ik er overheen gekeken?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#



Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:11

ik ga de foto's van Dusty opzoeken, ben benieuwd!

Dominante honden ben ik wel gewend, en kan er ook mee omgaan
we hebben 2 rhodesian ridgebacks, ik heb nu even geen stukje karater beschrijving van de ridgeback, maar die zijn erg slim, dominant, en hebben een consequente baas nodig anders gaat het niet goed
(als mn zus ze gaat uitlaten, 1 vor 1 want 2 lukt haar niet, dan wil ze een rondje dorp lopen, de hond wil dan naar het bos, gaat op zn achterpoten staan, slaat voorpoten om de riem heen en laat zn tanden zien, zusje draait dan om en loopt terug naar binnen of stukje naar het bos, ik loop met alle2 waar ik heen wil, en niet waar de honden heen willen)

met mn ex ging ik altijd met de duiste herders mee naar de hondenclub, pakwerk en speuren en behendigheid deden we dan, was echt superleuk!

maar ja eerst maar afwachten wanneer hij een huis in NL heeft gevonden, als dat allemaal rond is, dan gaan we op t gemak kijken voor een hond

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: catharin, ComscoreBot, EliseXJoelle, frutsel05, GrapeshotBot, Kayleigh__, LiannePuthzy, Lisewiesje, nonnekee, Poekkie, rien10, Salinah, StonedRomy en 125 bezoekers