gestopt met bijrijden en heb nu ruzie.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-01 23:19

Vandaag heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Ik heb een tijdje terug hier een berichtje geplaatst over mijn situatie met mijn bijrijdpaard en vandaag besloten om te zeggen dat ik er mee stop. Nu heb ik dus ruzie.

Ze reageerde op een niet zo fijne manier en viel mijn persoon aan. Ik ben daar verder niet op ingegaan maar ze hing gewoon op. Ik kon gewoon niet normaal met haar praten.

Ik ben dus weer teleurgesteld in hoe mensen kunnen zijn. je verwacht dat iemand normaal met je kan praten maar dat bleek dus valse hoop.

Wat adviseren jullie. Zal ik het nog een keer proberen met haar of zeggen jullie laat maar gaan.

Ik wil helemaal geen ruzie. Wat moet ik hiermee?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: xandra op 2001-11-17 22:35 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: xandra op 2001-12-01 21:38 ]</font>

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 23:31

je hebt haar dus op gebelt neem ik aan?
ik zou gewoon naar die mensen doe gaan en hun rustig vertellen dat je even wil praten.
dan kunnen ze je heus niet zomaar weg sturen en zien ze ook dat jij er erg mee zit.
ik ken de situatie bij jou niet dus ik kan er weinig over zeggen
maar sucses verder!!

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 10:54

Ik zou inderdaad ernaar toe gaan en uitleggen hoe en waarom. Imand door de telefoon afzeiken is gemakkelijker dan persoonlijk.
Mocht dat echt niet baten, tja, dan gewoon laten barsten. Zolang je slaafje bent vinden veel mensen alles goed, op het moment dat slaafje afhaakt zijn ze in alle staten. Ik weet niet of jou situatie zo erg is, maar er zijn nogal wat figuren die er zo over denken, en aangezien jij geen slaafje bent.....

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 11:04

ik zou het gewoon laten zitten hoor!!
ik vind het gewoon triest als er zo word gereageerd.. dus gewoon lekker vergeten die mensen en niet druk over maken!
jij hebt je zegje gedaan, en zij heeft dat verkeerd opgevat nouja haar probleem..

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 13:46

ja, ik zou er ook geen energie meer in steken. Ik ben ook gestopt met 1 verzorgpony, omdat ik dus voor die pony opkwam. Ze werd geslagen door een paard op stal, waar ze telkens langs moest lopen, maar toen ik dat voorlegde kreeg ik een reactie dat ik me niet aan moest stellen. Ik heb de hele stal over me heen gehad, want ik was arrogant en weet ik het allemaal. Nou ik ben ermee gestopt, ik vind het verschrikkelijk voor die pony, maar ik had toch niets te zeggen, dus heb ik toen maar besloten om ze het daar allemaal uit te laten zoeken. De eigenaresse van de pony behield liever de "goede" sfeer op stal, dan dat ze voor haar pony op kwam. Terwijl er achter haar rug om behoorlijk werd geroddeld, tja tegen zulk gehuichel kan ik niet, dus was voor mij de keus heel snel gemaakt.

Heel veel sterkte

gr. Ziggy