Handschoenen gekocht: rib uit mijn lijf!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Handschoenen gekocht: rib uit mijn lijf!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 12:43

Ik moest een nieuw setje handschoenen hebben omdat ik van het andere paar en 1 ben kwijtgeraakt Blond ja, domdomdom.
Maar goed, ik heb hier ooit iets gelezen over het merk Roeckl dus ik dacht, laat ik daar maar eens naar gaan kijken.
De winteruitvoering gepast omdat het toch wel koud is buiten en ik altijd buiten rijd...
En wat hing er voor een prijskaartje aan: maar liefst E 35!!!

Voor deze keer heb ik het toch maar gedaan, zonder handschoenen is ook niets!

Als iemand deze goedkoper aan kan komen, houd ik me aanbevolen!

Overigens werken ze goed in de auto Haha! nu nog met rijden uitproberen.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 12:58

oei! dat is inderdaad wel heel erg duur!
ik zou zoiets echt niet voor handschoenen overhebben eigenlijk. Maarja
ieder denkt er anders over Knipoog

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 13:09

Tja, had een leuk fiscaal klusje gedaan dus had het wel liggen. Ik hoop hier ook wat langer mee te doen dan met de vorige.
Trouwens, de neplederen die ik hiervoor had, kosten nu ook nog zo'n E20, ook belachelijk duur, en deze zijn vrij snel kapot.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 13:11

Dure handschoenen, maar misschien gaan ze lang mee Knipoog

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 13:37

Handschoenen zijn idd superduur! Ik ging een tijd geleden in een opwelling een strandrit maken met een vriendin. Alleen mn handschoenen lagen nog op de manege Verward dom dom ja weet het. Dus dacht we komen toch langs een ruiterwinkel koop wel ff een goedkoop paar. Nou goedkoop.....echt niet de goedkoopste waren E9.95 is toch te gek!

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:22

Ja ik heb nu steeds van die nepleren gekocht (zo tussen de 15 en 20 euro), maar dan ben ik er steeds binnen een jaar doorheen. ga nu dus ook maar eens kijken voor wat betere kwaliteit (waarschijnlijk dus ook duurder). Hopen dat ik er dan eens wat langer mee doe!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:50

Zo duur zeg! Ik heb die van Imperial en die waren al 12,50 geloof ik! Dat vond ik al duur genoeg (het zijn trouwens wel super fijne handschoenen waar ik zomer en winter mee rijd) Het zijn de zelfde die Anky heeft! Ik zou iig nooit meer andere nemen Tong uitsteken

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:56

Ik heb er ook van Roeckl, kostten inderdaad wel redelijk wat geld (ouders betaalden wel Schijnheilig )
maar vind ze super fijn zitten, zijn lekker warm en zien er nog mooi uit ook *LOL*
Heb ze nu al meer dan een half jaar en ze zien er nog zo goed als nieuw uit. Haha!

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 15:10

Da's aardig aan de prijs inderdaad. Nu maar hopen dat ze je handen ook lekker warm houden.

Maar handschoenen zijn ook duur tegenwoordig! Ik heb twee weken geleden wat warmere handschoenen gekocht en ik schrok echt van de prijzen. Ik stond eerst met een paar van Mountain Horse in mijn handen en ik ben uiteindelijk met een paar van BR weggegaan. Die waren dan relatief gezien niet zo duur, 19 euro. Bovenkant fleece, onderkant nepleer, goede grip en niet zo dik. Het moet geen -10 worden denk ik en regen vinden ze ook niet leuk, maar gisteravond hielden ze mijn handen toch lekker warm.

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:42

Is wel duur inderdaad maar ik neem aandat ze dan ook goed zijn...

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:47

Da's vast wel even schrikken Knipoog
Ik heb ook een paar handschoenen van Roekl, flink aan de prijs maar ze gaan ook lang mee.
Verder heb ik eens een paar handschoenen gekocht bij V&D in de uitverkoop (echte leren) en die doen ook nog steeds dienst.
Het zijn geen echte "paardrijhandschoenen", maar who cares *LOL*

Veel sterkte met je rib Ach gut

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 17:52

Zo.. dat is me een geld.. Scheve mond en dat voor een paar handschoenen ?
Hopen dan maar dat ze lang meegaan Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 17:53

Je ziet die roekl dingen toch ook wel in de uitverkoop voor bv 25 euro? Zijn wel de beste handschoenen voor het paardrijden.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 18:54

Ik heb al een jaar paardrijhandschoenen een keer voor 1 euro gekocht en ze zijn nog steeds goed Haha!

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 20:00

Summertje schreef:
Ik heb al een jaar paardrijhandschoenen een keer voor 1 euro gekocht en ze zijn nog steeds goed Haha!


doe maar daar ook maar een paar van Haha!

Ik hoop ook dat ze wat langer dan een jaar meegaan, maar ja,
das uitproberen

En dan moet ik ook nog een keer witte hebben voor de wedstrijden Haha!

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 20:02

Heb gisteren weer 2 paar bij T@nj@ opgehaald voor een klein prijsje, was nog over van de Boktmarkt.........een paar mooie zwarte leren en een paar voor de winterdagen, kan er voorlopig weer tegen.....

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 20:16

Ik heb de goedkopere variant van Roecl, die van mij waren iets van 20/25 euro geloof ik.
Maar ik ben er wel erg tevreden mee. Ik heb ze denk ik bijna twee jaar en nu beginnen ze wel iets minder te worden, maar kunnen nog wel een half jaartje mee denk ik!

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 21:54

Die van mij zijn schijnbaar de winteruitvoering, je raadt het al, waarschijnlijk dus veel te warm voor de zomer Schijnheilig
(dus dan maar zonder)...

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 09:38

Nav dit topic heb ik gisteren toen ik toch in de winkel moest zijn 's gekeken hoeveel mijn handschoenen nu eigenlijk gekost hadden: € 4,10. Ok, ze zijn niet van Roecl, maar ze doen hun werk toch ook Verward En als ik ze ergens kwijt doe, so what? Ik heb ook nog een ander paar, ooit 's gekocht aan een kraampje op een paardenevenement, en die waren ook niet zo duur, en die gaan al een eeuwigheid mee... Dus het is is maar wat je er voor wil betalen hé Tong uitsteken

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 09:46

Ik merk wel groot verschil tussen de Imperial Ridings, de Globals en de Roeckls. En dan laat ik de echt goedkope handschoenen nog even buiten beschouwing.
De Roeckls, die ik trouwens ook nog maar twee weken heb, zitten zoveel prettiger en ik heb veel beter contact met de paardenmond.
De laatste tijd reed ik al zonder handschoenen omdat ik de IR's net even wat te dik vond waardoor ik minder gevoel in mijn handen had.

Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 09:50

Idd, heb ook altijd geodkopere gehad, maar zweer nu bij Roeckle, ik heb ze nu al jaren en ze blijven super!
Je wordt vanzelf 'zuunig' op je spullen hoor, als je wat dieper in de buidel tast Knipoog

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 09:53

ik heb er 18,- voor betaald maar om nou te zeggen dat ik er echt warme handen van krijg...
ik vind het belachelijk vroegeren ze 18 gulden nu 18 euro,,,

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:44

wat een geld voor een paar handschoenen Scheve mond

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:23

Ik heb ook roeckls, ze zitten gewoon veel fijner dan die Imperial riding dingen.

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 15:39

Huilen Huilen ik weet nog steeds niet hoe ze voelen met rijden... (te slecht weer)
maar vaak is wel goedkoop uiteindelijk ook duurkoop. Knipoog
En ik heb nog een winterpaar handschoenen van HH, deze zijn wel lekker lang,bijna tot aan mijn ellebogen. Maar het contact met de mond is dan ook weer heel slecht, ik heb deze ook alleen aan met buitenritjes is stap.

en ja, ook de zweep was eigelijk te duur. maar ligt super in de hand en zal nooit gaan splinteren. En ik word een beetje zuiniger op mijn spullen Haha!