Wat is ze toch lief!!!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-01 19:59

Vandaag naar Wenga geweest.
Het was lekker rustig en er was niemand in de binnenbak, dus zette ik haar even lekker los in de bak. Na het rollen joeg ik haar een beetje op en maakte wat actiefoto's Haha!.
Even later wou ik haar er weer uithalen, maar ze was rondjes over de hoefslag aan het stappen, dus legde ik het touw op de grond en ging met dr mee lopen. Op een gegeven moment stapte ik van de hoefslag af en zei 'kom' en ze volgde me! Dus zij als een hondje voltes maken, van hand veranderen, halthouden enz!!! Op een gegeven moment deed ik het halster af en ze ging me overal achterna! Zooooooooooo lief!
Ik heb echt het idee dat ze me vertrouwd. en later heb ik ook heerlijk gereden!
Wat een schatje he? Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers

Kus Marije

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 20:12

blij Haha!
mijn paardje loopt niet echt achter me aan,maar dat heeft een reden dan word ze moe en onder het lopen kan ze niet goed genoeg eten Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 20:16

Doet Robin ook altijd Lovers

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 21:22

lief zeg
je vertrouwt je echt.
expensive heeft dat ook, vandaag ook.. kwam ik in de wei.. er waren net 2 nieuwe paardjes bij. nou expensive dus beetje achterna lopen maar hij moet die niet echt ofzo ja en toen liepen die paarden dus weg.. en hij draaide me meteen om, en hij wacht ook altijd bij het hek, en hij komt naar me toe, zelfs nog belangrijker dan eten
en in de bak al helemaal!