paarden, wat vinden jullie ouders enz. ervan??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:05

mijn vriend moppert ook wel eens maar vind het diep in zijn hart wel leuk.
mijn ouders vinden het geweldig mijn moeder is door melody van haar paardenangst afgekomen.
maar van familie voel ik vaak afgunst als ik bv zeg jeetje ik hed geen geld over deze maand we zijn maar niet uitgegaan, krijg ik meteen te horen had je je maar niet zo'n rotknol moeten kopen alsof die 50 euro per maand het uitmaaken

na regen komt echt altijd zonnenschijn, ik heb het nu zelf ondervonden!


xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:12

IcePrincess schreef:
mijn vriend is anti paard Tong uitsteken
mijn moeder vind het wel leuk, komt af en toe ook kijken en heeft zelf ook wat lesjes gevolgd
mijn ene zusje interesseerd het geen hol mijn andere zusje vind het heel leuk, gaat ook regelmatig mee en mocht ik ooit een eigen paard (dus geen bijrijdtpaard Knipoog ) krijgen zal ik deze samen met haar gaan verzorgen
mijn tante en mijn neefje gaan ook wel eens mee, mijn tante vind paarden leuk (heeft samen met mijn moeder wat lesjes gehad Tong uitsteken ) en mijn neefje vind alles geweldig (hoewel hij de stalhonden leuker vind als het paard *LOL* )
verder heeft mijn nicht ook een eigen paard (jaarling, appalousa x arabier)

ik vind het alleen jammer dat mijn vriend niet van paarden houd (maar ik krijg hem wel om Haha! )



je mket hem er gewoon op duwen dat heeft bij mij ook geholpen of romantisch met zijn 2tjes een buitenrit maken (op 1 paard) hahaha

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, aliida, amber15, carina, Donnatella, Earth, Esther_r20, Jorissie, Kashmino, Kayleigh__, Linde_C, Mliiesje, Nynkex01, roosjenat, RoxanneJessy, Sting, Tara_13 en 112 bezoekers