Discriminatie niet toegestaan, maar soms......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12084
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:11

mannen worden inderdaad helemaal gek als ze een vrouw in een mooie BMW/Mercedes (of een andere auto in dezelfde klasse) zien, ze worden trouwens nog gekker als je ze uitdaagt voor een wedstrijdje en als de vrouw dan ook nog eens wint Haha!

neee ik weet van niks Schijnheilig

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:34

*dat deed ik nooit Bloos*

Belker

Berichten: 15313
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 12:46

Ik vond het wedstrijdgevoel en winnen, leuker met de Autobianchi A112 van mijn moeder.
Er waren maar weinig auto's sneller dan de E300 van mijn vriend, zeker omdat we een automaat hadden, dat trekt sneller en gelijkmatiger op dan een schakelwagen.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:06

Hoezo, wisten jullie dan nog niet dat als je een dure auto hebt (bmw, mercedes, ...) dat je je niet aan de verkeersregels moet houden (of je toch minstens net wat meer mag en bent dan de gewone chauffeur)?? Haha!

Ships, en ik ben vergeten zo een dure bak te kopen, zal ik me dus maar aan de regels moeten houden Knipoog

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:16

Barb schreef:
mannen worden inderdaad helemaal gek als ze een vrouw in een mooie BMW/Mercedes (of een andere auto in dezelfde klasse) zien, ze worden trouwens nog gekker als je ze uitdaagt voor een wedstrijdje en als de vrouw dan ook nog eens wint Haha!

neee ik weet van niks Schijnheilig



Haahaaa moet je als vrouw zijnde op een circuit getunde honda vfr 400 r zitten Haha! Haha! Haha! ( die in zn 2, Haha! 120 rijd Haha! ) leuk joh......... ik ben op mn motor altijd het allersnelst ........... en dan heb je ook nog van die gastjes die het bij het volgende stoplicht WEEEEEER willen proberen...... schijnt niet tot ze door te dringen Cool

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:34

Lielle schreef:
*ik ga me als ex Golf TDI rijder hier maar niet aangesproken voelen *


Bloos! Ehm, als ik me in het verkeer ergens aan erger is dat in 90% een VW (maakt niet uit wat voor type). Ik discrimineer dus ook Haha!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:36

wil je me nog kennen in Chaam Haha!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:41

Ja hoor, je bent toch een ex? Dan is het OK! Knipoog

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:12

Belker"]
In Duitsland zie je de BMW rijders ook erg vaak pushen. Knipperlichten aan, op de bumper hangen, zo van wij moeten er langs.
[/quote]
Dat klopt, maar dat doen veel Audi rijders ook Lips are sealed !
Hier hebben ze de spreuk: "Jeder Raudi fährt ein Audi" (of-te-wel: iedere rou-douwer rijdt een Audi), die klopt dus aardig Knipoog !
Heb zelf een jaar lang een BMW cabrio gehad, maar geloof niet dat ik al te asociaal was (ben Knipoog ) . Hard rijden: ja, maar alleen als het gaat en iig geen bumperkleven en dat soort geintjes Boos! !
Mercedes rijders vind ik over het algemeen nog de "netste" bestuurders.
De meeste VW golf rijders, zijn aso, als ze jonger dan 25 zijn Scheve mond en zeker als het een gti is.
[quote="Kitty schreef:
BMW's hebben achterwielaandrijving (= makkelijk uitbreken) dus is het nog hardstikke link ook dat ze wanneer het glad is nog even moet inhalen...

Dat is ook de grootste reden waarom ik die k*t BMW eruit heb gegooid }> !

Ik vind het overgens rot om te zeggen, maar degene die hier op de Autobahn het meest asociaal zijn, zijn vaak toch de Nederlanders Bloos !

Ze zijn het vaak niet gewend om hard te rijden en als ze dan in Dld. komen, gaan ze los Scheve mond ! Ze blijven dan stug op de linkerweghelft rijden, terwijl rechts vrij is en het is echt niet leuk als ik sneller aan kom rijden, ik steeds vol in de remmen moet gaan, omdat ze het weigeren om eventjes netjes naar rechts te gaan. (want ja... 500m voor hun rechts, rijdt een vrachtwagen en wie weet kan je dan niet meer naar links, als je daarna wilt inhalen Lips are sealed ... Hiermee bedoel ik niet mensen die aan het inhalen zijn, of als er achter mij idd nog eens een hele sliert andere auto´s rijden!!)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:28

Ben het met je eens sterre....... ik heb 2000 km over de duitse autobahn gereden vorige week, en ik moet zeggen dat ik de duittse automobilist geweldig vind.........veel beter dan dat getrut op de Nederlandse wegen..... Ja goed ze rijden hard...... maar als jij aan het inhalen bent dan geven ze je echt wel de ruimte, als je maar wel gelijk weer naar rechts gaat. Je moet idd niet links blijven hangen nee, dat wordt niet op prijs gesteld. Maar ik moet zeggen dat ik de duitsers erg galant vind!

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:32

Wat mij trouwens ook opvalt, is dat Duitsers in Duitsland flink hard rijden (waar het ook mag) maar ze zich in Nederland over het algemeen heel netjes aan de regeltjes houden. Klasse!

Belker

Berichten: 15313
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 17:32

[quote="Sterre][Ik vind het overgens rot om te zeggen, maar degene die hier op de Autobahn het meest asociaal zijn, zijn vaak toch de Nederlanders Bloos !

Ze zijn het vaak niet gewend om hard te rijden en als ze dan in Dld. komen, gaan ze los Scheve mond ! Ze blijven dan stug op de linkerweghelft rijden, terwijl rechts vrij is en het is echt niet leuk als ik sneller aan kom rijden, ik steeds vol in de remmen moet gaan, omdat ze het weigeren om eventjes netjes naar rechts te gaan. (want ja... 500m voor hun rechts, rijdt een vrachtwagen en wie weet kan je dan niet meer naar links, als je daarna wilt inhalen Lips are sealed ... Hiermee bedoel ik niet mensen die aan het inhalen zijn, of als er achter mij idd nog eens een hele sliert andere auto´s rijden!!)[/quote]
Dat klopt, de nederlanders blijven links hangen want nu mogen ze hard.....
Doen ze hier in nederland trouwens ook, ookal is er rechts ruimte, men blijft links hangen.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:34

Goh ik discrimeer niet ik selecteer Haha!
Ik sta gister in de rij bij de benzine pomp, er komen ook twee ... aan en ze gaan zo voor me staan Boos! Boos! Boos! Stoom komt mn oren uit *LOL* Wilde eerst iets zeggen maar dacht bij mezelf.... hun zijn het niet eens waard hou de eer aan mijzelf Scheve mond
In grote steden ze de allochtone echt een ramp!!!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:47

Voelt zich als Volkswagen golf bestuursters onder de 25 opeens heel erg aavngevallen worden hier Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 08:43

Kitty"]
Wat mij trouwens ook opvalt, is dat Duitsers in Duitsland flink hard rijden (waar het ook mag) maar ze zich in Nederland over het algemeen heel netjes aan de regeltjes houden. Klasse!
[/quote]
Dat is wel zo, maar volgens mij heeft het er wel mee te maken, dat de boetes in Ned. meteen zo hoog zijn Tong uitsteken !
[quote="Sily schreef:
Voelt zich als Volkswagen golf bestuursters onder de 25 opeens heel erg aavngevallen worden hier Haha!

De meeste Sily, niet alle Knipoog !

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 09:40

Aha ok Haha! Ben ik wel even de uitzondering op de regel Tong uitsteken Schijnheilig

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 09:47

Ik rij vaak in de BMW Mini van mijn moeder. Telt dat ook?? Schijnheilig

Ben overigens in september wel aangereden door een BMW, die man kwam ook nog eens uit Staphorst. Dubbel fout!! Tong uitsteken

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 10:05

Wat is er mis met Staphorst?

Schijnheilig

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 10:11

Botervlieg schreef:
Wat is er mis met Staphorst?

Schijnheilig


Niets mis met Staphorst hoor!

alleen met de mensen die er wonen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 16:20

Ach ja, kunnen die mensen er wat aan doen dat ze de gelukkige winnaars waren van een rijbewijs bij hun pakje kauwgom Lachen Haha!

Bolke
Berichten: 249
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:36

gijsenkim schreef:
Ben het met je eens sterre....... ik heb 2000 km over de duitse autobahn gereden vorige week


Verdammt! Dat is hard... Tong uitsteken

Bolke
Berichten: 249
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:38

Sily schreef:
Voelt zich als Volkswagen golf bestuursters onder de 25 opeens heel erg aavngevallen worden hier Haha!


Ik ben trots Golf IV bezitter c.q. bestuurster en ik moet zeggen dat ik GEEN a-sociaal weggedrag vertoon. Schijnheilig Ik voel me dus niet aangesproken. Ik ben trouwens niet onder de 25. Haha! (net 25 geworden, hihi)