Onee!! Help!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 18:09

Ik heb een Welsh Mountain Pony, Beer. beer is 1.20, en ik ben 1.54. Beer is al best oud. We weten niet precies maar schatten hem 24 jaar. Ik ging gister op hem rijden, buiten, wand dat doe ik altijd. Ik was aan het stappen na een drafje en opeens storte die zo in met zijn voorbenen. Ik schrok me dood. Ben even afgestegen of er wat aan de hand was, ontdekte niks, en ben maar naar huis gelopen. Ik was me echt dood geschrokken. Nu vraag ik me af ben ik te groot en of te zwaar voor hem? Ik weeg 37 kilo. Beer is al best oud, maar heeft nog een conditie van een 10 jarige pony. Maar wat denken jullie? Kan ik beter niet meer op hem rijden? Heb wel de hele zomer op hem gereden, buiten in het bos samen met mijn vriendin. Maar als ik te groot voor hem word, en niet meer op hem kan rijden, heb ik geen rij-pony, en kan nu eenmaal niet zonder paardrijden. Maar als ik bijvoorbeeld een nieuwe pony wil, moet ik Beer weg doen Verdrietig . Wat vinden jullie, geef je mening please, wand weet niet of ik morgen weer gewoon moet rijden.....

Groetjus,
Amy & Beer.


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 18:35

Nee, ik stapte gewoon, op een padje, zonder kuilen niks, en krakte opeens door zijn voorbenen. Heeft die wel eens vaker gehad, maar nu bleef die echt ff liggen, en had hele erge moeite om op te staan, en ik schrok me dus ook dood!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 18:40

maar dan kan ik denk ik niet mer op hem rijden. en mijn pony is ook wel weer wat ouder dan joun pony hé!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 18:49

weet ik eigenlijk niet, maar wil gewoon liefst blijven rijden....


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 20:18

Misschien een hele domme vraag, wat een paardengek moet weten maar wat is DA??

Amy

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 20:41

Oww, de dierenarts, ja, wist ik veel kan zoveel zijn. Ja, waaronder ook de drogist, maar daar d8 ik dus ff niet aan hoor! Maar, verder is die nog gezodn hoor, heeft een conditie van een 10 jarige pony!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 20:45

Daarvoor bijvoorbeeld begin van de zomer had die nog niks. Echt topconditie hoor! Kon alles met hem doen.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 22:30

Nee, tuurlijk wil ik mijn pony niet pijn doen. Natuurlijk wil ik voor mijn pony het beste. Maar ik snap niet dat ik de hele zomer leuk op hem heb gereden, en opeens maandje geleden door zijn benen zakt, en gister weer. Dat het opeens zo snel gaat...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, alysha92, Dartel, GrapeshotBot, hokke, Kimm4, Larissa123, marga1, Pommier, Swift en 103 bezoekers