Discriminatie niet toegestaan, maar soms......

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 07:43

tis idd frappant........... ik zeg ook heel vaak `ja, maar hij mag het want hij rijd in een BMW` Haha!


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 08:01

ja lachen is dat he........... ik kan dan ook heel rustig zitten grinniken......


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 09:23

hahhahaa eerlijk is eerlijk......... in mijn BMW 535I (waar ik een aantal jaren in gereden heb) reed ik echt meer door dan in mijn 15 jaar oude opel corsa nu Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:16

Barb schreef:
mannen worden inderdaad helemaal gek als ze een vrouw in een mooie BMW/Mercedes (of een andere auto in dezelfde klasse) zien, ze worden trouwens nog gekker als je ze uitdaagt voor een wedstrijdje en als de vrouw dan ook nog eens wint Haha!

neee ik weet van niks Schijnheilig



Haahaaa moet je als vrouw zijnde op een circuit getunde honda vfr 400 r zitten Haha! Haha! Haha! ( die in zn 2, Haha! 120 rijd Haha! ) leuk joh......... ik ben op mn motor altijd het allersnelst ........... en dan heb je ook nog van die gastjes die het bij het volgende stoplicht WEEEEEER willen proberen...... schijnt niet tot ze door te dringen Cool

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:28

Ben het met je eens sterre....... ik heb 2000 km over de duitse autobahn gereden vorige week, en ik moet zeggen dat ik de duittse automobilist geweldig vind.........veel beter dan dat getrut op de Nederlandse wegen..... Ja goed ze rijden hard...... maar als jij aan het inhalen bent dan geven ze je echt wel de ruimte, als je maar wel gelijk weer naar rechts gaat. Je moet idd niet links blijven hangen nee, dat wordt niet op prijs gesteld. Maar ik moet zeggen dat ik de duitsers erg galant vind!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aisie, Amazonbot, ryukapple en 37 bezoekers