"Ik ben Paula en doe een stuiterbal na"

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

"Ik ben Paula en doe een stuiterbal na"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 17:13

Hyper!

Vandaag zou ik met mijn zus en een vriendin een buitenritje gaan maken, een rustig ritje, want Paula was lang niet buiten het erf geweest voor een rit en Pliva is kreupel geweest. Afijn, opzadelen, erf af, hond zou mee.
*stuiter stuiter*
Vanaf het moment dat ik erop zat was ze een bommetje en stond ze zo te draaien en te pingpongen dat ik het niet vertrouwd vond op die manier.
Ze lette totaal niet meer op haar omgeving en met af en toe een auto op de weg had ik zoiets van 'Nu ff niet' Haha!
We zijn dus weer teruggereden, en ik ben met Paula naar de buitenbak gegaan, de andere meiden hebben hun buitenrit vervolgd.
Maar eigenlijk baalde ik, omdat ik nu moest opgeven, en ik ben dus ff gaan rijden in de buitenbak, waar Paula nog steeds in enorme jubelstemming was, ze heeft nog ff fijn lopen bokken en wilde hard hard hard, totdat ze een keer flink op haar kop had gehad, en na een tijdje draven wat moe begon te worden, ik zat er toen ongeveer een half uurtje op. Ben toen toch maar met haar het dorp ingegaan, heb er een tijd naastgelopen en kwam nog wat andere ruiters tegen. Aan het eind van het dorp ben ik omgekeerd en erop geklommen, en vanaf toen was het goed. Braaf paard Ach gut Terug bij stal nog een eindje verder gereden, om nog even door te zetten voor de volgende keer, en toen ik eindelijk weer terug naar stal reed kwam ik ook mijn zus en vriendin weer tegen, dus het laatste stukje hebben we samen teruggereden.
Ben blij dat ik toch nog ff gegaan ben, uiteindelijk was ze gewoon braaf, en wie weet heb ik daar de volgende keer wat aan, want een stuiterbal is leuk, maar dan liefst eentje van de speelgoedwinkel Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 17:17

Het is wel raak met de paarden dit weekend geloof ik Knipoog

Goed dat je toch nog even het dorp in bent gegaan met haar.
Ik doe dat ook hoor als Laiser heel heet is, terwijl we een ritje willen gaan maken.
Dan gaan we eerst even in de bak rijden totdat we het weer verantwoord vinden om met de paarden de straat op te gaan.

(Leuk begin trouwens ook met die smilie Knipoog )

Alja

Berichten: 25592
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 19:32

wat een druktemaker is paula zeg...
maar wel goed dat je het toch nog heb geprobeerd geloof niet dat ik dat had gedaan

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 23:45

Wist ook niet zeker of ik er weer op zou gaan, was een beetje afhankelijk van hoe ze in het dorp zou doen, maar ze was alleen kijkerig, niet zo druk meer. Vandaar dat ik er de terugweg gewoon op ben gegaan.
Nadat een boertje me staande had gehouden omdat ik zo'n "prachtig peerd" bij me had. Dus Dees, steek die maar in je zak Knipoog

Ze werd alleen ff druk toen we een Haflinger tegenkwamen met 2 meiden erop Haha! Maar verder was ze hartstikke braaf, ze had gewoon een overdosis energie toen we in eerste instantie weggingen denk ik

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 00:54

idd mickey.. paarden als stuiterballen geloof ik.. slecht voor je rug Verward

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 10:17

Fijn he? Helemaal als er auto's aankomen, dan wordt het toch wel een beetje eng.. Scheve mond
Wel goed dat je na het rijden toch weer naar buiten bent gegaan. Wordt het de volgende keer alleen maar weer makkelijk van.

Kitty

Berichten: 7696
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 10:22

Maar die haflinger met die twee meiden erop is ook eng hoor, die komen wij ook regelmatig tegen en die is volgens Muuz ook echt eng!

Jammer dat je in het begin niet mee kon, maar wel fijn dat je het uiteindelijk allemaal toch nog goed afgesloten hebt!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:04

Hihi, die Paulusma Clown

Dan is ze zoooo blij dat ze weer naar buiten mag, dan raakt ze helemaal waus. Je moet het durven, maar vaak hield ze op zodra je de teugel losgooide. Ze klimt graag in de teugel, gaat dan alshetware wat tuigen. Maar nogmaals, als je dat niet ziet zitten, niet doen hoor.

Dat boertje had het goed bekeken: je hebt een best peerd onder't zadel Nagelbijten / Gniffelen

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:37

Hahaha, leuk hè, zo'n stuiterbal Haha!
Toch goed dat je nog even gegaan bent, dan valt het voor de volgende keer ook weer mee. Kom je binnenkort een keer het B'veld overstuiteren? Knipoog

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:24

haha, wat een enthousiasme van Paula zeg! Goed dat je toch nog door hebt gezet door eerst even in de bak te gaan en daarna weer naar buiten. Als Aranka erg druk is en ik wil toch mee naar buiten dan rijd ik ook eerst even in de bak totdat ze haar ergste energie kwijt is. Daarna is het veel ontspannender rijden... Leuk compliment trouwens Haha!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:57

hihi die paula!
het is me er eentje he!
wel heel goed dat je toch goed afgesloten hebt! Lachen