wanneer ben jij NIet blij met je pony of paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

wanneer ben jij NIet blij met je pony of paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 22:20

na aanleiding van het topic [PP] Hoe blij ben jij met je paardje/pony ?

de titel zegt het al , wanneer heb je het wel eens even gehad met je o zo lieve viervoeter.... of komt dat noooit bij jullie voor,

vertel het hier!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:25

Denk dat de meeste mensen het soms wel eens even gehad hebben met hun pony. Kan me niet echt zo iets bedenken, ik ben ook altijd maar kort boos op haar Knipoog

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:29

ik heb het een hele tijd gehad met me shet..
ze was zo verschrikkelijk braaf en saai..
dat ik echt zoiets had van wat heb ik aan jou..
maar sinds ze meer brokken krijgt heeft ze veel energie !!dus nu begin ik wellicht te beseffen dat ze toch meer brok nodig heeft !! ze is lekker actief en heeft nu zelfs wat streekjes !!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:29

Als hij op wedstrijd weer eens in een nerveuze zenuwpees verandert in de ring, en hij daarna/voor gewoon ontspannen is.. en ik toch hetzelfde doe in de proef denk ik.. ->zal wel niet

Ann

Berichten: 13253
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:39

Nooit Clown

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:40

Als Ot weer eens vreselijk loopt te spoken onder me. Ik kan het wel hebben, maar dat gedraai en gestuiter om niets is op sommige dagen gewoon erg irritant. Bijvoorbeeld als het regent en je eigenlijk niet zo lang wilde gaan rijden, omdat je er nog een moet doen...:_+

met Ontario heb ik het eigenlijk nooit gehad Cheeka kan ik nog weleens schieten als ze weer eens lomp aan het schudden is als ik naast haar sta en daardoor per ongeluk een kopstoot krijg Knipoog

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:43

als Raimaer weer eens zeldzaam lomp loopt te doen, of de halve tijd op twee benen loopt zoals vandaag (maar als ze dan wel foutloos springt is het haar weer vergeven Knipoog )

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:49

Als ik Marco probeer op te zadelen, en zelf vast moet houden. En hij dan nog geen 3 sec. stil kan staan en overal zijn tanden in wil zetten. En zelfs na een paar keer een boze reactie van mij net zo hard doorgaan Rolleyes
Tja, dan ben ik niet zo heel blij met 'm

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:55

Ik ben niet zo blij met mijn pony als ze, zoals vandaag, loopt te klooien met springen over een hindernisje van 70-80 cm dat ze normaal met gemak springt. Dan heb ik wel zoiets van grmbl. Maar ja, over het algemeen ben ik, na 4 jaar, nog superblij met mijn tutje Haha!

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:01

Als ik er weer is naast lig Tong uitsteken Of als ze miept naar andere paarden Schijnheilig

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:14

Als ik op de weg rij en er een auto veel te hard langs rijdt, en mn paard net op dat moment een spook ziet en een stukje opzij gaat zodat we bijna onder de auto liggen.. >;)

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:15

Aramat schreef:
Als ik op de weg rij en er een auto veel te hard langs rijdt, en mn paard net op dat moment een spook ziet en een stukje opzij gaat zodat we bijna onder de auto liggen.. >;)

Dat is idd misselijk ja!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:15

Eh...ik ben sowieso nooit lang boos op Par....dus moet even dneken wanneer ik het even gehad heb met haar.

1 Keer tijdens de les toen ze zo aan het etteren was dat ik dolblij was dat mijn instructrice zei laat mij maar even Haha!

En verder heb ik afenteo zoiets van kan het nou allemaal niet wat rustiger? Iets cooler in je hoofd, iets minder heisa om niets en vooral eens op mij letten in plaats van op alles om je heen.

Maar ok..zonder al die dingen zou Par Par niet zijn...dan zouden we niet afentoe in een deuk liggen om die gekke fratsen van haar.

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 00:15

Ik heb maar liefst een dip van een jaar gehad, maar ik kan nu wel zeggen dat ik daar volledig overheen ben Knipoog
Ik baal van Fitz als hij weer eens geblesseerd is door van die stomme pechdingen. Dan heb ik het altijd helemaal gehad en denk bij mezelf: doe toch eens voorzichtig.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 00:55

Als ik een week lang hetzelfde doe bij Bas, bv hoeven uitkrabben, het gaat allemaal goed, en zo van de een op de andere dag bedenkt hij ineens dat het toch wel weer vreselijk eng was en dat je dan ineens wel weer moet gaan hangen,springen en nerveus doen.
Maar of ik het echt gehad heb dan, nee, vind het dan gewoon even jammer dat ik denk iets bereikt te hebben en dat het toch nog niet waar blijkt te zijn.
Ik denk dat ik Bas nog te kort heb ( 4 maanden ) om nu al baalmomenten te hebben.
Ik bedoel met Maffick en Amber ben ik zo vaak niet blij geweest, er zijn natuurlijk altijd wel dingen waarvan je denkt: Waarom moet dat nou altijd weer zo...

Maar dat zie ik misschien nog wel gebeuren bij bas, of niet, ik weet het nog niet

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 00:59

nou na 4 maand kun je hele goeie baal momenten hebben hoor.. als klaske bijvoorbeeld nog nooit een bokje heeft gedaan en na een maand of 4 opeens alle schade in 1 uur gaat inhalen?? jah.. baluh..

prompter

Berichten: 11098
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 00:59

Nou, daar kan ik heel kort in zijn: nooit Haha!!

Afbeelding
Afbeelding A mind is like a parachute - it works best when it's open Afbeelding

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 01:08

Klaske, ik heb het iig in die 4 maand nog niet gehad met Bas... maar ik zei al, ik zie wel of het nog komt, ik sluit het niet uit, er zal vast wel een moment komen dat ik even denk : GRRRR !

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 10:55

Als ie weer eens vreselijk loopt te klieren en net doet als of hij niets snapt .
Dan ben ik niet blij met hem, ik probeer altijd heel rustig te blijven als hij zo doet maar het komt wel eens voor dat hij een scheldkanon over zich heen krijgt Haha!

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:02

als piaffe weer zo lomp is om te gaan eten terwijl die al super veel heeft gegeten of als hij weer niet kan stil staan met poetsen of als hij wil trappen als je zijn achterhoeven uitkrabt zwaar irritant

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:54

Als die banketstaaf me weer eens verschrikkelijk laat schrikken. Dan niet in de zin van een bokje, een errug vrolijke reactie naar een merrie oid. Maar als hij zo als gewoonlijk braaf in de tuin staat te grazen en als ik 1 min niet gekeken heb in een weg is oid.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:57

de enige keer tot nu toe dat ik Jaike zat was dat was op 14 december, bij een wedstrijd in mijn eerste proef ging ze al bokkend door de bak heen.
Het inrijden ging best goed maar in de proef liet ze me zitten, ik was bijzonder teleur gesteld in haar en heb 4 dagen heel erg weinig met haar gedaan. Wel was ik zo slim om een fysio langs te laten komen want er moest ergens iets fout zitten.

voor de rest ben ik heel erg blij met haar, het is voor mij een super paard!! Lovers

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:45

Na 3,5 jaar ben ik niet blij meer met hem en al helemaal niet als er mensen (kopers) komen kijken en meneer zich onuitstaanbaar gedraagt...

Chonelly

Berichten: 556
Geregistreerd: 30-05-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:54

Ik ben niet blij met mijn schimmeltje als ik haar na een uur borstelen weer redelijk schoon heb, als ze dan vervolgens uitgebreid gaat rollen zodat ze nog viezer is als ze was voordat ik begon met poetsen en me dan heel triomfantelijk staat aan te kijken...

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:31

Als ze weer eens ontzettend ongeduldig is. Dan moet alles meteen en snel (ipv stap in draf of galop naar stal) en de boel slopen omdat niet zij maar een ander paardje even wat meer aandacht krijgt dan zij Scheve mond (gewoon een beetje jaloers Schijnheilig )