Licht gekneusd maar toch!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

Licht gekneusd maar toch!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 19:42

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik naar de vlietlanden geweest, met me beste vriendin en met nog een vriendinnetje en nog een meisje, en ik ! Tong uitsteken We waren bijna het hele rondje afgeweest, tot we over een brug gingen! Bloos Ik was er over heen, en ik hoor grrr, dus keek om! Gleed mijn beste vriendin met paard en al! Verdrietig Ze kwam met haar been tussen de brug en het paard! Het paard stond in 1 klap weer op (gelukkig vielen ze niet door het bruggetje) en had gelukkig niets! Scheve mond Maar mijn vriendin begon ineens keihard te huilen! Huilen Ik sprong van me paard en ging haar gelijk helpen! Had me paard vast laten houden door me andere vriendin! En heb me vriendin haar laars uitgedaan! Maar als ik hem al 1 keer aanraakte ging ze al gillen! Verdrietig Ik heb haar op haar paard gezet en we zijn tot het einde van de Vlietlanden gereden! Scheve mond Gelukkig kwam ik 2 kinderen van onze boerderij tegen met hun schetlander voor het karretje! Daar heb ik me eigen paard aan gegeven en die hebben haar meegenomen naar de boerderij! Ik ben met me vriendin naar haar huis gereden (ik ernaast, en zij erop) en ben met haar verzorgpaard weer teruggereden in mijn eentje waardoor ze erg druk was! Clown Maar gelukkig is het niet gebroken! Het had dus erger kunnen aflopen! Ach gut

-xxxxxxxx-



Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 19:57

dankjewel allemaal ze heeft zeker geluk gehad ja!

Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 19:20

nee, dat zij ik ook al tegen haar! Scheve mond Maar gelukkig hoeft ze maar een weekje rust het had ook 6 weken kunnen zijn! Haha! Haha! Haha! Haha!
-xxxx-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: laura22, tienus63, Vagabondo, xamberr en 41 bezoekers