NRPS hengtenshowdag wat vonden jullie??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 14:12

ER werd idd in sommige 'shows' tragisch slecht gereden Nagelbijten / Gniffelen
Sommigen hadden er beter aan gedaan hun hengst aan het touw te presenteren, ik noem verder geen namen.... Of eigenlijk; ruiter er misschien nog wel op, maar eigenaar toch paard aan touw, zoals bij ponyhengst BAccarav; dat vind ik wel heel snoezig om te zien!

Meer verslag vanaf pagina 3 van dit topic: [FA] NRPS hengstenshowdag op 24 januari

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?



Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 18:14

Roxxie schreef:
..... En die kerel die op 1 van die Rubiquil kinderen zat.. Vind het niet erg als iemand niet zo best kan rijden (al was dit rond uit slecht) maar ga dan geen hengst showen onder het zadel..


Ehm, jij bedoeld vast Leunis van Lieren op dat enigszins zadelmakke rijpaard dat kennelijk voor het eerst mee kwam van huis?

Nou, ik vond het een voorbeeld van hoe braaf die ruin wel was: je kon zien dat het werkelijk overal van wegschoot zo onervaren, en dan 5 minuten later werkelijk kunnen sjouwen. Petje af.
Van Lieren Sr rijdt trouwens GP-dressuur. De hengst Rubiquil zelf was niet aanwezig.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 18:15

Di Caprio du Bois: PRACHTIG!

Ben helemaal geen ponyliefhebber, maar heb bij deze stiekum wel gewenst dat ze er zo mooi in 1.65m.-uitvoering waren. Prachtig diertje! Je mag terecht trots zijn als er zo'n mooie bij je op stal mag staan

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:57

Die vos was beresterk in de bewegingen, maar idd...wat een plompe bouw Nagelbijten / Gniffelen
Mooie merrie om te matchen met Florencio wellicht

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esperanza, Fly_high, JPitty, Macs, Mark0919, Mieke, Vagabondo en 39 bezoekers