Paardensport op tv

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Paardensport op tv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 11:34

Vanmiddag is er op de MDR weer paardensport vanuit Leipzig. (was gisteren ook, schrodertje won OK dan! ) Om 16.30 begint het....

Op animalplanet is deze week weer een aantal programma's over paarden; dinsdag om 14.00 uur, woensdag en donderdag om 14.30

uiteraard op woensdagavond op eurosport maar dat is dus vanuit Leipzig, en dat kijk ik dus vanmiddag wel.


Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 12:57

Hoofdzakelijk springen al was er gisteren ook een blokje vierspanrijden. Zal vandaag wel weer hetzelfde zijn. Dus even vierspannen terwijl parcours verbouwd wordt voor de barage.

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 23:27

Ik zie toch regelmatig dressuur hoor, maar ik zal het voor jullie in de gaten houden....

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 23:30

Voor degenen die wel gekeken hebben... Weten jullie toevallig de naam van dat showteam? (kinderen waren duk aan het doen) Wat was dat ongelooflijk goed zeg. Dat zou ik wel eens in real life willen zien... Mn. die hongaarse post zonder hoofdstel ed. Echt heel knap. Vond dat touwtje springen met dat brandende touw ook heel cool in combinatie met vuurspuwen en die marionetpony.... Zou het dus wel eens echt willen zien....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker