arme fay.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

arme fay.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 18:37

dit moet er even uit....
onze hoefsmid kwam dus dinsdag heeft sukkel te kort geknipt nu is fay dus echt vet kreupel aan al haar benen kan moeilijk lopen enzo in de berm en bak gaat t prima maar anders echt vind ihet zo zielug kwam er onder weg achter heen weg was niks aan de hand(alleen maar in de berm enzo) terug weg toen ging het mis moeste we over de weg toen heb ik afgestapt er terug gelopen.
nu maar afwachten...

Gelukkig krijg ik niet ge schuld van de eigenaar omdat ik er wel op gestapt ben op de heenweg maar toen was er ook niks aan de hand ook niet toen met zadelen enzo toen stonden we ook lekker zacht..volgende x zeker hoefijzers er onder.

ik merkte het toen ze zo extreem laag liep terwijl nog maal heeel hoog met haar hoofd enzo
en toen ze begon te hinken toen d8 ik al van nee he niet fay en jawel hur.
een vriendin van me reed langs met de scooter en die zei ook van ja die is heel erg kreupel(heeft meer verstand van paarden dan mij heeft oojk eigen enzo)


groetjes jennifer en arme zieluge fay Knipoog

Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com


Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 18:53

het ging tot nu toe altijd goed bij fay en bij janne is het wel goed gegaan naja die loopt dan ook niet over de weg gelukkig
maar ik stapte af en gelijk haar hoef van de belasting af halen geen rust maar anders net alsof ze op op de buitenkant wilt lopen weet niet hoe ik het moet uitleggen maar denk dat je het wel snapt.
verder heeft ze de hele terug wel in deb erm gelopen (wel hoofd omlaag enzo)
zal maandag is met janne stukje op t pad lopen(is asfalt) kijke of zij ookl ast heb

in de bak ging wel were alles goed...ik mag er wel op rijden van de eigenaar maar alleen stappen en nu ook niet langer dan 45 min
maandag horen jullie hoe het ging met janne en fay
hopelijk heeft ze minder last maar denk het niet

Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com


Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 19:02

ja inderdaad heb ook nooit problemen eerder gehad dus het zou dinsdag of woensdag zoiets weer over moeten zijn dan is het een week terug nou ik ga (ben volgende week vrij) echt elke dag heen al is het alleen maar om haar benen af tespuiten en even te checken (hoeven enzo) enne zal is probere een digi te lenen om even een foto te maken(moet ik me moeder even liefaan kijken of ze woensdag even heen wilt rijden haha)
hoop echt dat ze er snel minder last van krijgt

Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eepie, Gambler21, Kloesje, Mira283, Miran, Myrkvi en 148 bezoekers