ik mis tender!!!(brenda)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 23:53

Ja ik mis haar ook! Heb voordat ik naar NZ ging nog leuk met haar gemaild, maar ja, nu heeft ze geen e-mailadres meer...

Brenda waar zit je??? :?

Misschien dat *tijn* ons kan helpen?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 09:39

Sherlock is my middle name, hihi... Cool

Hier op m'n werk heb ik de digitale Gouden Gids, waarin je op naam en regio kunt zoeken. Ik heb exact de achternaam ingetikt die in haar vroegere mailadres stond, maar met haar voorletters is er niemand te vinden in die regio, alleen rondom Den Haag en Rotterdam. Dus da's niks... Frusty

Als iemand weet hoe haar vent van achteren heet, wil diegene me dan ff een privéberichtje sturen? Dan zoek ik ff verder!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 11:38

Hey leuk Sanderijn! Blij te horen dat het goed met haar gaat en dat ze ons mist (dat laatste is voor haar niet zo leuk maar voor ons wel). Ik heb inmiddels haar adres gekregen van Desiree, dus ik ga haar deze week ff een kaartje sturen!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 21:44

Zo, meteen de daad bij het woord gevoegd en een kaartje aan Brenda geschreven, met jullie groetjes, en specifiek van iedereen die hier boven een berichtje heeft geplaatst! Lachen

Ik bedenk alleen net dat ik vergeten ben er iets op te zetten over 5 mei, maar ik heb de kaart al dichtgeplakt ('t is zo'n ansichtkaart met zo'n flapje dat je over het tekstgedeelte plakt). Nou ja, als we zeker weten dat het Boktweekend niet doorgaat en het een dagje Efteling wordt, dan kunnen we haar altijd nog ff bellen!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 09:13

Kim, je hebt een privébericht! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, lies_sparkle, Mark0919, Vagabondo en 34 bezoekers