spierpijn van Menno...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-01 11:41

Ik had het zelf nog niet eens door, totdat een collega net zei: 'Wat loop jij raar, heb je paardgereden ofzo?'. En inderdaad, ik voel nu toch een behoorlijke spanning in m'n bovenbenen. Van dat ritje op Menno zaterdag... Tja, ik had ook alweer een tijdje niet op een paard gezeten, dan krijg je dat! Lachen

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 11:46

Wat zo slecht zit ie toch niet? Lachen Als je nog een keer langskomt staat Menno voor je klaar als je wilt rijden ok?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-01 11:52

Hee, dat is leuk Iris, hou ik je aan! Ik vind het heel lief van je dat je Menno zomaar aan mij toevertrouwt! Lachen

Enne... ik ben nogal een krakkemikkig geval, doe niet zo heel veel aan sport dus ik heb vaak spierpijn na het rijden. Tja, ik skate wel vrij veel, maar dan gebruik je toch weer hele andere spieren... Dus aan Menno ligt het niet! Lachen



_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-09 11:53 ]</font>

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 14:06

You're welcome
Als je weer een keer bij Heike bent dan laat het maar weten, dan zorg ik dat ik der ben en kan je op Menno rijden.
Ik vind het alleen maar leuk dat iemand het leuk vind om op Menno te rijden Lachen
En zoals ik al ergens bij algemeen zei: ik he je maar ff gezien maar ik vond je heel erg aardig, en dat meen ik Lachen

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 16:57

haha ik ken het! dat zadel van friso zat wel lekker maar die van die Tinker meeeeeen heb er maar ff opgezeten maar m'n hele billen deden zeer! haha ben ook best verwend geloof ik met m'n eigenzadel.... hopen dat MKZ snel voorbij is of zou je een flinke buitenrit om een brede groningerrug niet aankunnen..... Extreme duivel

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 16:59

je kan beter spierpijn hebben van het paardrijden dan van het spijkerpoepen Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!