Vriendin verloren!! En ze was nog maar 15!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Anike

Berichten: 1932
Geregistreerd: 07-09-03

Vriendin verloren!! En ze was nog maar 15!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 19:41

Vanochtend ging mijn telefoon, een goede vriendin (larissa) belde me dat ze wat eerder naar haar school ging omdat ze had gehoord dat er een ongeluk was gebeurd. Het slachtoffer was een meisje van haar school dacht ze en zou misschien wel een vriendin kunnen zijn. Toen ik onderweg was naar haar toe ging weer me telefoon; Aniek bel me nu terug!! heel snel!! Het was Larissa, het meisje wat aangereden was bleek een (goede)vriendin van ons te zijn! Ze was 2x overreden door een vuilniswagen! Bij de eerste keer dat ze 'overreden' werd leefde ze waarschijnlijk nog, maar de vuilnisman dacht dat ze eronder vandaan moest en reed terug! Helaas reed hij nog een keer over haar heen. Deze keer heeft ze het niet gehaald. Ze is aan haar verwondingen overleden Huilen Huilen

Ik wist niet wat ik hoorde!! Ik had haar gister nog in de stad gezien!! En dan nu ineens zomaar weg..!! Ik kan het nog steeds niet geloven!
Samen met larissa en nog een vriendin hebben we donker rode rozen gekocht en op de plaats van het ongeluk neer gelegd. Ook hier waren nog een aantal andere mensen die even kwamen 'condoleren'.

We hadden ook voor Petra(het meisje dat overleden is)een mooi plaatje op de plek gehangen
Afbeelding

Op het internet stond dit stukje tekst:

BERGEN:Een 15-jarig meisje uit Bergen is vrijdagochtend
overleden na een aanrijding met een vuilniswagen.Het meisje
fietste op de van Borselenlaan in Bergen. Op de kruising
met de Loudelsweg kwam ze in botsing met de vuilniswagen.
Deze werd bestuurd door een 27-jarige man uit
Heerhugowaard. Het 15-jarige meisje overleed ter plaatse
aan haar verwondingen. De exacte toedracht van het ongeval
is nog onbekend.Waarschijnlijk zag de bestuurder het meisje
over het hoofd toen hij rechtsaf sloeg.


Ik wens dan ook de ouders, vrienden, familie en kennisen van Petra heel veel sterkte!!

Peet: We always love you!! Never forget you!!



Liefs Aniek


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MairiMacBran, OmgiliBot en 157 bezoekers